Kimberly001 schreef:Wat bedoel je daar nou mee. want dat zeg je iederekeer meer dat betekend..
als je vind dat het op jezelf slaat, moet je er wat mee doen, vind je dat het niet geld voor jou, dan moet je het negeren.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ThePast03 schreef:horseyfries schreef:Waarom vraag je dan aan mensen die het wel mooi vinden om dat te onderbouwen terwijl je nu zelf al zegt dat dat helemaal geen zin heeft?
Kiwiko, jij zegt eerlijk dat jij niet geïnteresseerd bent in de mening van anderen, maar ThePast03 zegt hierboven dat ze dat juist wel is. Ben je nu echt wél geinteresseerd ThePast03, of toch gewoon echt alleen als mensen hetzelfde als jou denken?
Want dan moet je je reacties toch nog eens opnieuw bekijken, ik heb ze heel goed gelezen.
Nogmaals, je leest niet goed ik had het je al eerder uitgelegd.
Ik vraag niet om te onderbouwen waarom iemand het mooi vind, ik vraag opmerkingen als "de Nederlandse top wordt afgekraakt" en "doe het zelf eerst maar eens beter" te onderbouwen.
Verder mag jij van mij denken wat je wilt hoor, zolang ik het voor mezelf maar weet is het goed.
horseyfries schreef:Nee, je vraagt niet om "doe het zelf eerst maar eens beter" te onderbouwen, je zegt juist dat ze dat helemaal niet mogen zeggen!
Ik hoef toch niet al die stukjes weer te quoten om dat te bewijzen hé, ik hoop dat je je dat zelf nog herinnert?
Dus zo langzamerhand ben jij idd de enige die weet hoe je het zelf bedoelt, als je zegt dat je geïnteresseerd bent in de mening van andere mensen terwijl je nooit positief reageert op iemand die Totilas wel mooi vind, en zegt dat mensen die "doe het zelf eerst maar eens beter" zeggen, dat moeten onderbouwen, terwijl je telkens zegt dat dat nergens op slaat, dan wordt het idd wel erg moeilijk om nog te begrijpen wat je nu eigenlijk wilt.
Kimberly001 schreef:Ilzas schreef:Op 10,11 reacties gaat dat al stukken beter.
Ik heb het over mij. ik stuurde 1 reactie. en toen krijg ik naar me hoofd dat ik geen basis kennis heb
pharagirlke schreef:er zijn er zat hier binnen gevallen met dergelijke eerste zinnen dus het hoeft niet perse op jou geweest te zijn. Als je je aangesproken voelt zegt dat genoeg. Indien niet moet je er geen drukte om maken.
Citaat:Wat een geneuzel allemaal.... over smaak valt niet te twisten PUNT
Echter wat niemand kan ontkennen/betwisten is:
A. Totilas een extreem getalenteerd paard is. (zolang de tact bewaart blijft mag hij voor mij apart met zijn voorhoeven achter zijn oren komen )
B. EG een zeer professionele, ervaren, deskundige ruiter is, welke al meerdere paarden naar het hoogste (wereldtop) niveau heeft gereden/opgeleid.
Robsi_Vigaro schreef:Citaat:Wat een geneuzel allemaal.... over smaak valt niet te twisten PUNT
A. Totilas een extreem getalenteerd paard is. (zolang de tact bewaart blijft mag hij voor mij apart met zijn voorhoeven achter zijn oren komen )
B. EG een zeer professionele, ervaren, deskundige ruiter is, welke al meerdere paarden naar het hoogste (wereldtop) niveau heeft gereden/opgeleid.
Als we het allemaal nou gewoon eens ijn over bovenstaande moeten dan zijn we al een heel eind
Robsi_Vigaro schreef:Citaat:Wat een geneuzel allemaal.... over smaak valt niet te twisten PUNT
Als we het allemaal nou gewoon eens ijn over bovenstaande moeten dan zijn we al een heel eind