Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sflj schreef:jij kunt wel monogaam zijn maar is je partner dat ook?![]()
Hoe dan ook, het gaat niemand aan en dat is ook t hele punt! Alle voorbeelden die ik noemde zijn privé! En niemand kan voor een ander bepalen of die ze wel of niet moet gebruiken. Dus niemand heeft t recht zich daar mee te bemoeien.
En dat vind niemand raar maar als ik een foto op bokt plaats hoor ik alleen maar dat ik een cap op moet zetten omdat dat veiliger is, geen moeite enz enz. Hoe kunnen die mensen dat voor mij bepalen?voelen ze wat ik voel?kennen ze mijn paard, weten ze hoe ik rij? Enz enz. Ik hoop dat t zo wat duidelijker is en de caplozen in t vervolg vrij worden gelaten in hun keuze, zonder commentaar enz
montoya schreef:sflj schreef:jij kunt wel monogaam zijn maar is je partner dat ook?![]()
Hoe dan ook, het gaat niemand aan en dat is ook t hele punt! Alle voorbeelden die ik noemde zijn privé! En niemand kan voor een ander bepalen of die ze wel of niet moet gebruiken. Dus niemand heeft t recht zich daar mee te bemoeien.
En dat vind niemand raar maar als ik een foto op bokt plaats hoor ik alleen maar dat ik een cap op moet zetten omdat dat veiliger is, geen moeite enz enz. Hoe kunnen die mensen dat voor mij bepalen?voelen ze wat ik voel?kennen ze mijn paard, weten ze hoe ik rij? Enz enz. Ik hoop dat t zo wat duidelijker is en de caplozen in t vervolg vrij worden gelaten in hun keuze, zonder commentaar enz
ja dat is mijn patner ook![]()
en ik vertrouw hem 100% .
sophie84 schreef:een cap is nog redelijk van zelf sprekend.
wie rijd er met body protector.???????????????????????????????
montoya schreef:sflj
ik vind een cap toch echt geen vergelijking met mijn partner.als ik van mijn parner af zo vallen val ik niet zo hard en hoog![]()
maar effe serieus als jij zonder cap rijd is dat jouw eigen pakkie aan heel simpel .
maar een paard is een paard en kan schrikken. je kunt zelf om wat voor een reden dan ook er vies van afvallen. ik heb maar 1 hoofd en daar ben ik zuinig op .
ps; dit is alleen mijn menig en een ieder die geen cap draagt oke ook prima toch?
Snoevie schreef:waarom zet je hem met springen wel op?(of zou dat ook vallen onder het bemoeien met iemands zaken)
Snoevie schreef:ongevraagd je mening geven?
dit is nog altijd een discussie forum......maargoed
waarom zet je hem met springen wel op?(of zou dat ook vallen onder het bemoeien met iemands zaken)