Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
damian23 schreef:Het is de zwaarste storm sinds 1901 (toen ze zijn gaan meten). De ellende is dat alles volop in blad staat. Ik vind er niks aan want dit is echt extreem.
damian23 schreef:Het is de zwaarste storm sinds 1901 (toen ze zijn gaan meten). De ellende is dat alles volop in blad staat. Ik vind er niks aan want dit is echt extreem.
damian23 schreef:We mogen of topic toch? Maar je hebt gelijk...het is de ergste storm in juli![]()
Maar het mag van mij snel over zijn. De wind lijkt al wat af te zakken.
[***] schreef:damian23 schreef:Het is de zwaarste storm sinds 1901 (toen ze zijn gaan meten). De ellende is dat alles volop in blad staat. Ik vind er niks aan want dit is echt extreem.
Wil niet zeuren (of perse gelijk hebben), maar het is niet de zwaarste storm ooit hoor, het is wel de zwaarste juli storm ooit. Het heeft wel harder gewaaid dan vandaag, alleen niet in de zomer.....
Maar goed, ik ga off topic.
SinneJ schreef:Sorry voor de verschrikkelijke kwaliteit, maar dit is het beeld aan de longe nu. Met gsm getrokken dus het kan beter hehe
[ [url=m/wIuVVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Simpelman schreef:SinneJ schreef:Sorry voor de verschrikkelijke kwaliteit, maar dit is het beeld aan de longe nu. Met gsm getrokken dus het kan beter hehe
[ [url=m/wIuVVN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is niet voldoende SinneJ.
Hij laat zijn hals nog niet vallen vanuit de schoft, daar gaat het om.
Je moet hem uitnodigen zover te strekken totdat zijn rug begint op te bollen en dat dan gaan bevestigen, dat kost je weken tot maanden.