Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:@Annemieke: Super toch!
Ik ben nu nog op stal. Ff bijkomen paardje afzadelen en kroelen en stappen. Ik heb lekker en niet lekker gereden.. Meneer wou in het begin NIET loslaten, elke hoek van de bak was eng, als een plank de bocht in en sterren kijken.. Ik weet dat ik daar altijd ff doorheen moet rijden. Linksom wou hij maar niet toegeven.. Geen stelling, niet ontspannen, geen buiging.. Dus maar ff van hand veranderd, en raad eens, ik had een los paard! Dus ff doorgereden op rechts, vervolgens weer linksom, weer helemaal vast. Weer proberen daar doorheen te komen.. Nog een keer van hand veranderen. Vaak als hij dan weer ff op de andere hand gelopen heeft is hij losser.. Goed, het was zover voor een galopje. Eerst maar rechtsom, zijn op dit moment goede kant. Och! HEERLIJK! Keurig met stelling, en een rustig galopje. Hij zocht heerlijk mijn hand op! Dat galopje kan niet beter zoals hij dat vandaag deed. Als Gas niet los wil worden, of KAN worden wil een klein galopje ook nog wel helpen. Dus weer linksom. Geen verschil. Ik ben toen gaan stappen, en heb hem even een paar keer een langezijde overdreven met stelling naar binnen laten lopen. In stap ging het goed, werd hij losser, dus aandraven en op de volte. Geprobeerd stelling te vragen, dat natuurlijk totaal niet ging. Verder met voltes, binnen been eraan, buitenteugel eraan en begrenzen, klein tikje achter mijn kuit zo van: hallo, neem je achterhand eens mee en ga eens wat meer buigen. Geen verschil. Dan maar een galopje, hopen dat dat vandaag de oplossing is.. Zo stijf als een plank! Geprobeerd daar doorheen te komen, maar meneer ging nieteens recht door de bocht maar met zijn billen naar binnen en hoofd naar buiten. Ik heb hem toen maar teruggenomen naar draf, terug naar ontspanning gereden, en ben hem uit gaan stappen. Ik heb dus voor de helft HEERLIJK gereden, en de andere helft juist niet. Hij heeft me ook weer ff duidelijk gemaakt dat hij toch echt een draver is.. =P
Maar ondanks dat, heb ik heel BLIJ gereden!
Morgen overdag ga ik eens flink op links door rijden... Hij moet weer even over dat punt heen. Ik had er nu geen zin/tijd voor, aangezien ik een telefoontje van de politie verwacht.. Ik heb trouwens een paar plekken op zijn schouder ontdekt dat mij schuurplekjes lijken.. Het is warm, en ruw.. Lijken mij schuurplekken van zijn deken.. Miss dat die iets te strak gezeten heeft..? Heb er foto's van die ik straks eventueel stiekum in een linkje kan posten..
Btw, iemand tips voor mij voor morgen? Om hem over dat punt heen te krijgen dat hij op links ook weer lekker soepel word?
Oohjaa! En ik heb vandaag 2 gaatjes langer gereden met mijn beugels!!!
LoveUggs schreef:Naar mijn idee loopt hij hier mooi ruim.
Misschien dat het tussen mijn oren zit, en het te maken heeft dat ik het daarbij een hele mooie foto vind xD.
Ontspannen? Nee dat is ie hier totaal niet. Maar hij is wel los en soepel, dat vind ik dan weer een heel fijn beeld. Of zit het allemaal tussen mijn oren?