Ben benieuwd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Esther schreef:
Ben benieuwd!
karin1994 schreef:super interresant vind ik dit
dit is mijn allerbeste slechtste foto die ik kon vinden
van al heel lang geleden zat ie net onder het zadel
loopt te veel op de voorhand toen, nu weet ik niet want ik rijd hem al heel ff niet meer
maar wat vinden jullie ervan?
Yamcha schreef:Oke, ik snap iets niet. Waarom is terugkomen in tempo gelijk aan op de voorhand vallen? En hoe wil je met je binnenbeen de achterhand naar buiten duwen? Waarom zou je dat uberhaupt doen?
En dat alles omdat ze in een valse knik liep?
S_en_Z schreef:Ze knikt in bij de 3e nekwervel, ze opent niet bij de schoft, en ze maakt haar hals ook niet rond. Valse knik dusIk weet niet waar jij dat vandaan haalt?
S_en_Z schreef:Denk jij dan dat een paard zonder oprichting en/of verzameling OF activiteit op de achterhand blijft in hoeken en kleine voltes? Dan moet je nog langer gaan kijken bij anderen denk ik Yamcha. Als het achterbeen niet actief ondertreed kan de aanleuning ook nooit correct zijn.
S_en_Z schreef:En met je binnenbeen de achterhand naar buiten duwen.. is dat echt zo raar? Volgens mij is dat gewoon wijken voor druk.
S_en_Z schreef:Ze accepteerde mijn buitenteugel niet. Drukte de schouder buiten de massa. Aan de buitenteugel zitten heeft geen nut. En aan de binnenteugel zitten drukt ze zich alleen maar meer buiten de massa in het front.
S_en_Z schreef:Danique vroeg wat ik deed, nou daar reageerde ik op.
Yamcha schreef:S_en_Z schreef:Ze knikt in bij de 3e nekwervel, ze opent niet bij de schoft, en ze maakt haar hals ook niet rond. Valse knik dusIk weet niet waar jij dat vandaan haalt?
Yamcha schreef:S_en_Z schreef:Denk jij dan dat een paard zonder oprichting en/of verzameling OF activiteit op de achterhand blijft in hoeken en kleine voltes? Dan moet je nog langer gaan kijken bij anderen denk ik Yamcha. Als het achterbeen niet actief ondertreed kan de aanleuning ook nooit correct zijn.
Dat is dan ook niet het geval. Maar waar zie jij oprichting of verzameling dan?
Yamcha schreef:S_en_Z schreef:En met je binnenbeen de achterhand naar buiten duwen.. is dat echt zo raar? Volgens mij is dat gewoon wijken voor druk.
Volgens mij ook, maar je beschreeef het alsof je er een rijtechnisch doel mee had, en dat zie ik even niet?
Yamcha schreef:S_en_Z schreef:Ze accepteerde mijn buitenteugel niet. Drukte de schouder buiten de massa. Aan de buitenteugel zitten heeft geen nut. En aan de binnenteugel zitten drukt ze zich alleen maar meer buiten de massa in het front.
Maar wat veroorzaakt dat dan? Moet je daar dan niet eerst naar kijken?
Yamcha schreef:S_en_Z schreef:Danique vroeg wat ik deed, nou daar reageerde ik op
En ik vraag om verduidelijking, want ik snap het geloof ik niet helemaalof althans, ik begrijp wel wat je schrijft, maar ik zie er geen logica in. Kan zijn dat ik wat mis natuurlijk, vandaar de vragen ook