Vrede op aarde, maar op bokt.nl alleen al zijn we een eind..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tendance schreef:Wat begrijp je niet dan, want misschien dat ik mezelf kan verduidelijken.
Nogmaals namen noem ik niet, want dat vind ik niet kunnen.
Tendance schreef:Het punt dat ik heb/ zie/ lees is dat wat bij een bitruiter als een drama wordt gezien, bij een bitloze als geweldig wordt gezien en dat snap ik gewoon niet. Dat kan toch niet?
En dat met de oren is maar 1 voorbeeld.
Tendance schreef:Ik heb trouwens maar weinig verstand van zo'n neckrope, maar als een paard echt niet wil, dan kan hij er toch gewoon bij langs? Dat kunnen paarden met een hoofdstel met bit, dus zonder hoofdstel dan toch helemaal???
Tendance schreef:@ NeverGiveUp: Ik ben het helemaal met je eens!!
Ik blijf erbij, dat hij het vast niet heel erg vindt allemaal... Anders kunnen ze met zo'n neckrope toch helemaal snel voor een hindernis weg??!?!!
Ik vind het best knap!
Tendance schreef:Het punt dat ik heb/ zie/ lees is dat wat bij een bitruiter als een drama wordt gezien, bij een bitloze als geweldig wordt gezien en dat snap ik gewoon niet. Dat kan toch niet?
Ik ben niet tegen bitloos, ik ben tegen vrijheid voor een eigen keuze voor iedere ruiter, maar dit is gewoon mijn mening over een aantal bitloze ruiters.
En wat ik jammer vind is dat dit kleine groepje ervoor zorgt, dat de gehele bitloze groep daardoor een vreemd imago krijgen. Ik kom hier namelijk genoeg anders denkenden tegen.
Ook heb ik nog nooit een bitruiter foto's van een bitloze ruiters zien publiceren, wat door sommige bitloze ruiters wel wordt gedaan. Dat vind ik niet netjes, want vaak wordt er van te voren geen toestemming aan die ruiters gevraagd en om het dan zo maar op het net te zetten vind ik niet kunnen.
MaritAriel schreef:Tendance schreef:Het punt dat ik heb/ zie/ lees is dat wat bij een bitruiter als een drama wordt gezien, bij een bitloze als geweldig wordt gezien en dat snap ik gewoon niet. Dat kan toch niet?
Ik ben niet tegen bitloos, ik ben tegen vrijheid voor een eigen keuze voor iedere ruiter, maar dit is gewoon mijn mening over een aantal bitloze ruiters.
En wat ik jammer vind is dat dit kleine groepje ervoor zorgt, dat de gehele bitloze groep daardoor een vreemd imago krijgen. Ik kom hier namelijk genoeg anders denkenden tegen.
Ook heb ik nog nooit een bitruiter foto's van een bitloze ruiters zien publiceren, wat door sommige bitloze ruiters wel wordt gedaan. Dat vind ik niet netjes, want vaak wordt er van te voren geen toestemming aan die ruiters gevraagd en om het dan zo maar op het net te zetten vind ik niet kunnen.
Maar plaatsen de bitruiters geen foto's omdat daar geen foto's van te vinden zijn omdat dat vele malen minder voorkomt of plaatsen de bitruiters geen foto's omdat ze dat niet netjes vinden........
Tendance schreef:En nogmaals ik noem geen namen, dus ga ook niet vertellen of de groep bitloze mensen op wie ik doelde hier wel of niet een bericht heeft gepost.
Heel simpel, maar daar gaat niemand mij toe overhalen! Echt niet!
Zoekt en gij zult vinden!