Moll schreef:elibeest schreef:heb al meer opmerkingen van je gelezen ook in andere topics en zoals eerder gezegd, niet altijd even correct.
leerlingen van blijven toch altijd een slap aftreksel die stuk voor stuk een stukje eigen invulling geven. Dat hoeft niet slecht te zijn, maar in dit geval blijf ik er bij dat het niet netjes is iemand, of zijn ideeen, of werkwijze x op x af te kraken terwijl je zelf nog nooit bij de man gelest hebt.
Jou mening, je goed recht, ik heb geen behoefte om bij hem zelf te rijden, heb een aantal ruiters die voorheen bij hem zelf en leerlingen van hem hebben gereden, en ook daarin heb ik genoeg gezien, en gehoord. Zo is er nog een voorbeeld dat alles over het tempo gereden word, en dat is in het klassiek ook niet van toepassing, onder geen enkel beding.
Ik moest juist regelmatig ONDER het tempo rijden, van zowel AdB zelf als van een leerling van hem...
Dus dat alles over het tempo wordt gereden is onzin, daarnaast ziet de jury me al aankomen ff op recordtijd mn proefje afraffelen...
Ben in een goede 2 jaar van de B naar het Z1 gereden, bijna alle klasse's ver uitgereden en nooit commentaar op mn tempo gehad, alleen ooit op de galop maarja mn friesje had daar wat moeite mee dus ja..