Harm01 schreef:Ik vind dat mensen met een overgewicht eens beter moeten gaan nadenken of ze uberhaubt wel aan paardrijden moeten doen.Volgens mij moeten ze een sport uitkiezen waar ze zelf van afslanken en niet een paard of pony daar de dupe van laten zijn.
Het is van de zotte dat mensen met een overgewicht ook nog eens gaan vragen of ze wel op een paard moeten gaan zitten.
Waarschijnlijk denken ze dan van zo lekker paardrijden dan hoef ik ook niet te lopen!!
Eigelijk moet het gewoon andersom zijn het paard of pony op de rug van die luie dikkerds.In mijn familie heb ik 2 nichtjes die moddervet zijn en gelukkig doen ze niet aan paardrijden want die zijn echt dik en vreselijk lui.
Die moeten elke dag door hun moeder met de auto naar school worden gebracht echt schandalig.
Het zijn echt van die viese volgevreten dikke varkens die elke avond wel een zak chips voor zich hebben staan en zich dan afvragen hoe komt het dat we zo dik zijn.
Maar ik weet ook dat er dikke mensen zijn die er echt niets aan kunnen doen omdat ze een niet goed werkende schildklier hebben.
Maar ik heb wel een tip voor dikke mensen!! ga dus echt niet vragen of je te dik bent om op een paard te zitten want dat weet je zelf ook wel.
ja hallo