Ik heb er vandaag in totaal 1,5 uur opgezeten en dat merk je wel hoor, echt vermoeiend.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Hmm, ja, eigelijk geen problemen mee, haha. Maar hangt natuurlijk ook wel van het paard af: als die de rug loslaat zit het heerlijk, en anders wat minder.. (maar dat ligt aan de ruiter natuurlijkdat ie de rug (nog) niet los kan laten)
Starbreeze schreef:Duidelijk verhaal Simpelman, er is hier werk aan de winkel
Starbreeze schreef:Mijn gevoel zegt dat de diepe stretch makkelijker is voor het paard, als je ervan uitgaat dat steeds hoger instellen steeds zwaarder is
Fijn dat de sperriempjes bij jou ook een succes zijn Damian! Ik kan zelf ook beter rechtop blijven zitten nu en toch veel teugel geven.
damian23 schreef:Ontspanning gaat goed! Hij lijkt alleen wat op de voorhand te lopen.
Ik vind het altijd lastig te beoordelen van een foto. Zo heb je een goed moment en een pas later kan je zo weer een slechte foto maken.
damian23 schreef:Die van mij staan op stal. Het gaat hier enorm te keer (code rood). Een boom is omgewaaid, het tuinmeubilair ligt Door de hele tuin heen. Dus straks moeten we eerst de boom opruimen voordat de paarden er weer Door kunnen.
damian23 schreef:De paarden zijn vorig weekend verhuisd naar hun nieuwe stal. En....De boom is op hun oude stal gevallen. Geen schade gelukkig, maar de paarden waren zich anders wel rotgeschrokken.