Frederieke_ schreef:Mag ik hier nog foto's plaatsen van mijn merrie en ik ''aan het werk'' of is het voornamelijk een kletstopic geworden?
Nee hoor zet maar neer, wel met je eigen onderbouwing
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) maar ze wil nog wel eens achter de loodlijn kruipen en dan probeer ik altijd iets actiever te houden en handen meer voor me houden en fractie hoger.. ook moet ik er op letten om mijn hakken goed uit gedrukt te houden en knieen meer tegen het zadel te houden.. verder vind ik het erg eigenlijk wel oké uitzien, we trainen gewoon lekker door en het gaat eigenlijk steeds beter.
ik wil graag tips, maar wel ook graag onderbouwd 

Ga zo door
Frederieke_ schreef:Ja dat is zo joolien, snel is natuurlijk anders dan actief, ik ga het proberen, bedankt voor de tips tot nu toe!

Die wil ik hier graag plaatsen met uiteraard mijn eigen onderbouwing, al heb ik niet zo heel veel verstand van zaken nog
ik ben denk ik van mening dat al die losse factoren (ruim stappen, nageeflijk, ontspannen, aanleuning ed) pas zin heeft als het uiteindelijk gecombineeerd word tot een iets (vind het lastig om onder woorden te brengen
) zoals grease die loopt wel ontspannen maar nog teveel op de voorhand en vaste rug, ik probeer denk ik te zeggen dat het pas een fijn beeld is als alle stukjes samen voor elkaar zijn, natuurlijk heeft dat tijd nodig maar als ik een foto zie van bijv een paard die heel mooi nageelijk is maar zijn achterbeen is slecht, vind ik het alsnog geen mooie foto, snap je wat ik bedoel? geen kritiek op jou, maar probeer meer mijn eigen gedachte gang onder woorden te brengen.