chanel1985 schreef:Hmm, heb je mijn post helemaal gelezen, ik heb gezegt dat ik er in geslaagt was om 65 kilo te wegen, maar ik wil ook nog van mijn leven genieten. Als ik maar 62 mag wegen dan mag ik echt bijna niets meer eten. Zuig dit niet uit mijn duim, heb het ondervonden. En ik denk niet dat als je bijna niet eet en je schuldig voelt als je iets at (wat ik dus had), je dan goed bezig bent, en dat allemaal omdat je het perfecte gewicht moet hebben.
Nee,dank u.
Weeg liever iets teveel dan zo ver gaan om het ideale gewicht te bereiken.
Als je een bmi van 25 ben je nog "normaal" (zoals de maatschappij dit noemt), een bmi van 28 lijkt me nu niet zoooo ver erboven dat ik terplaatse zou neervallen omdat het zo ongezond is.
Als jij 65kg weegt en verder fysiek gezond en in conditie bent, is er niets aan de hand toch?
Citaat:
aar waarom zowiezo een paard laten lijden als je echt naar het welzijn van een paard wil kijken punt 1 zet hem dat niet in een stal van 3 bij 3 maar lekker in de kudde
Punt 2 als jij naar het welzijn wil kijken dan moet je er al helemaal niet op gaan rijden want wie zeg dat jouw paard het leuk vind om jouw te dragen.Jij wil graag rijden heb het beessie niet om gevraagt dus als jij dan naar het welzijn kijkt moet je daar eens over nadenken
je hebt gelijk hoor, we zouden allemaal moeten stoppen met rijden, maar is dat dan een excuus om dan maar zoveel te wegen en je paard te belasten?....