dus dat mag ze zelf uitzoeken met instappen, ik vraag het absoluut niet van haar dat kijkt ze zelf maar, ik pak mijn teugels ook niet op als ze het doet.
ik rijd zelf ook liever met een los teugeltje (liefst te los.
) zonder teveel druk.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zonder teveel druk.. Steef20 schreef:Ik stap meestal even 1 rondje aan een lange teugel en dan stel ik hem lang laag in. Neusje ietsjes voor de loodlijn en na paar minuutjes begin met een klein drafje hem los te werken. Na ongeveer 15 - 20 min. Ga ik hem hoger in stellen. En als ik klaar ben rijd ik hem weer even lang laag uit in stap, draf en galop.
Als je paard heet is, kun je beter even lekker galopperen of draven, als de hele tijd gaan stappen, terwijl je echt een bommetje onder je kont hebt
KiWiKo schreef:ik gooi even een knuppel in het hoenderhok........... ik galoppeer wel eens warm en inderdaad graag laag over de rug
. Maar meteen kei hard racen, en dat doet ze niet als je gewoon meteen de teugels op maat hebt.
KiWiKo schreef:ik gooi even een knuppel in het hoenderhok........... ik galoppeer wel eens warm en inderdaad graag laag over de rug