Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beaux schreef:@Ilsuuuuhhh of zoiets, daar lig ik toch dubbel van. Weet je waarom het ontspannend is? Omdat je verslaafd bent en je dus ontspant als je toegdiend krijgt wat jou verslaafd heeft gemaakt!!
Ninx schreef:Halster mee, paard vastzetten, eindje verderop gaan staan en lekker een sigaret roken.... wel even goed uitmaken wanneer je in het bos bent of op de hei
Ninx schreef:lindake schreef:En wat als je een tochtje van 6 uur doet... best wel lang voor rokers.
Halster mee, paard vastzetten, eindje verderop gaan staan en lekker een sigaret roken.... wel even goed uitmaken wanneer je in het bos bent of op de hei
Nadya schreef:Ninx schreef:Halster mee, paard vastzetten, eindje verderop gaan staan en lekker een sigaret roken.... wel even goed uitmaken wanneer je in het bos bent of op de hei
Tja, Ninx, ik vind het zo erg dat rokers hun peuken gewoon neergooien. Als je je rommel achterlaat, is het asociaal, maar peuken mag je wel gewoon neergooien.![]()
Ik snap dat niet................
Ninx schreef:Ja, los van de troep is dat ook ronduit gevaarlijk..... Iedere zomer overal weer bosbranden en heidebranden, en wat hoor bijna iedere keer? Veroorzaakt door een sigaret...![]()
Wat dat betreft zouden velen een voorbeeld kunnen nemen aan Mobick wat het opruimen van je eigen rommel betreft.
Toch blijf ik het geen goede combi vinden.... paardrijden & roken at the same time...
Emma82 schreef:Ik rook helaas ook, maar heb nog nooit op mijn paard gerookt.
Ik vind het er belachelijk uitzien en roken hoort niet bij sporten, dus ook niet bij paardrijden..
En dat roken voor ontspanning zorgt is ook dikke onzin, rokers zijn juist gestresster omdat ze altijd met die sigaret bezig zijn.
Mensen die niet roken kunnen veel meer genieten van ontspannen momenten, omdat ze dan niets missen.
Het is een kwestie van aanleren. Als je van jezelf in de auto mag roken, leer je je dat niet zo snel meer af.. Ik heb mezelf nooit aangeleerd op mijn paard te roken, waardoor ik ook nooit aan een sigaret denk als ik op mijn paard zit.
Er zijn genoeg andere momenten op de dag wanneer ik wel van een sigaret kan 'genieten', zonder andere mensen of mijn paard daarmee lastig te vallen...
Onassa schreef:Een brandene peuk weggooien is natuurlijk vragen om ellende, maar dat doen echt niet alleen de ruiters hoor.
Wat dacht je van de wandelaars en honden uitlaters???
Ninx schreef:los van het feit dat er een askegeltje van je peuk kan vallen en het paard pijn kan doen

laura1986 schreef:Hebah dat vind ik echt vies. Roken vind ik sowieso ronduit ranzig. Als je dat als mens hoorde te doen was het wel ingebouwd geweest, ging je dood zonder, en was je waarschijnlijk een draak.
DancylOver schreef:Ik vind het er echt niet uit zien!
Het is slecht voor je zelf en voor je paard.
diesel83 schreef:ik zie het ook wel eens en stoor me er wel aan. maar ja blijkbaar is het nicotine gebrek zo hoog dat ze echt geen uurtje zonder kunnen
aerdenhout1 schreef:In mijn stal is het verboden om in de bak op je paard te roken. Ik wordt echt pislink als ik het zie...gelukkig zie ik het ook nooit!
Roken doe je maar in de kantine...ook niet tussen de stallen b.v.
Dan ben je raar bezig, snap t niet helemaal waarom ze niet in de kantine rookt, na de lessen, in plaats van tijdens de lessen (Kan ook zijn dat ze tijdens EN naa de lessen rookt
)