Breitling schreef:Sammie schreef:Daar hebben ze een heel mooi woord voor uit gevonden. ----> Egoistisch <------
Nou idd. mijn paard is er nog niet klaar voor maar ik wil graag rijden want heb al zo lang niet gereden![]()
Toen ik mijn paard kocht had ik ook al ruim een jaar niet meer gereden. Ik heb toen nog een half jaar gewacht met zadel mak maken (nog steeds niet gereden) toen hij voor de 10e keer onder het zadel was (weer 2 maanden verder) heb ik pas voor het eerst weer gereden.
Ga hier verder niet op door aangezien dit onderwerp hier zooo vaak voorkomt! Ik en Egoistisch? dat is het laatste wat ik ben tegen MIJN dieren!!! sorry hoor maar leer eerst iemand kennen voordat je zo'n oordeel over iemand hebt! Ik heb veel meegemaakt met problemen heb nu eindelijk een paardje die gezond is en 3 jaar is, ik wil ZELF later beginnen maar omdat IK(ja dus) het rijden afentoe mis ben ik met zijn 3de begonnen(longeren enzo) niks mis mee verder toch?
Daar hebben ze een heel mooi woord voor uit gevonden. ----> Egoistisch <------
ik ben de tel kwijt.. hoeveelste topic hierover?. Ik ben nu met me 3jarige bezig
dat wat bij sammie gequote staat is mijn tekst