nikkiej_86 schreef:MissMartine
Wat vind je van tattoo's dan??
Tattoo's en paarden ??
( mijn pony;s hebben ook een tattoo trouwens)
mijne ook een tong tattoo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nikkiej_86 schreef:MissMartine
Wat vind je van tattoo's dan??
Tattoo's en paarden ??
( mijn pony;s hebben ook een tattoo trouwens)
MisMartine schreef:Maar niemand ik het met mij eens. Ik wordt voor gek en wijsneus uitgemaakt
En dat valt meerdere mensen op.
Omdat ik nogal ruimdenkend ben, en jij nogal, ehm... ouderwets (zo noem ik het maar
) MisMartine schreef:Maar niemand ik het met mij eens. Ik wordt voor gek en wijsneus uitgemaakt
Je beperkt jezelf ontzettend door je manier van denken volgens mij..En dat bedoel ik niet als kritiek, maak me daar eerder zorgen om. Hackie schreef:Mijn konijn een oortattoo? Maar dat geld zeker niet ?
hahahaha wat een onzin-topic...
Dancie schreef:de 1 is ruim denkend
ik ben heel kort in mijn woord
Denkt dat meisje dat laat haar denken zij vindt dat daar ga ik geen moeite aan besteden hoor
Milly_ schreef:Dat zal wel een man geweest zijnvorige zomer ben ik zelf eens in mijn bikinitopje gaan rijden![]()
Kwam een hele boel mensen tegen, alsook de burgemeester, en die vond het alleen maar leuk![]()
? Wendel schreef:Dancie schreef:de 1 is ruim denkend
ik ben heel kort in mijn woord
Denkt dat meisje dat laat haar denken zij vindt dat daar ga ik geen moeite aan besteden hoor
Je bent inderdaad heel kort in je woorden, je laatste zin snap ik niet
lindsey schreef:Voor iedereen die liever in een topje rijdt dan in een t-shirt ik vind het prima.
Maar dat een topje koeler zou zijn dan een wijd t shirt met een kort mouwtje dat wil er bij mij niet in.
Dus rijd je erin omdat je het mooier vind. Prima idee.
Omdat het koeler zou zijn? Onzin.
[/quote]
Quellian schreef:Het riekt hier naar discriminatie
Hackie schreef:Quellian schreef:Het riekt hier naar discriminatie
?