Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben niet zo lenig haha
WybO schreef:Ik gebruik geen krukje.. je zou der buiten afvallen daar heb je ook geen krukjes!
!
.
willekuss schreef:Hoi hoi,
Ik ben 47 jaar, en ook nog eens een enorme stijve hark want ik krijg mijn been NIET in de beugel en als die er dan uiteindelijk WEL in zit heb ik geen kracht in mijn armen om me omhoog te hijsen hahaha!
Dan duurt het hem allemaal te lang en gaat wat aan de wandel en ik zit dan dus vast in de beugel en huppel (zien jullie het voor je) achter hem aan en krijg het stilbenauwd dat ik over de grond gesleept word.
Heb nu een opstapbeugel die ik uitklap met opstijgen en klap deze weer in als ik zit. IDEAAL! Op stal staan ook op allerlei plaatsen krukjes om op te stappen. Dus doe het zeker voor mezelf maar ook voor mijn kereltje, anders zou hij omvallen of idd rugklachten krijgen. Bovendien zou hij ook veel mooie lange manen verliezen omdat ik die tijdens het omhoog klauteren nog een stevige pluk beetpak![]()
Zal ik jullie maar zeker niet vertellen hoe groot (uhhhh..hoe klein ) hij is![]()
Groetjes Willeke
maar 't klinkt wel grppig en is waarschijnlijk ook ideaal
Moschino schreef:Half jaartje geleden stapte ik wel met krukje op, ivm problemen in de rug van mn bijrijdpaardje.
Nu is het over en kan ik (gelukkig) 'normaal' op stappen.

maar ik snap wel als je niet zo lenig bent of beetje klein bent (net als ik) dat je dan een krukje nodig hebt
vroeger kreeg ik ook altijd een voetje
Athiinaa schreef:ik kom wel zonder opstapje op mn ponymaar ik snap wel als je niet zo lenig bent of beetje klein bent (net als ik) dat je dan een krukje nodig hebt
vroeger kreeg ik ook altijd een voetje
)
midgie schreef:LinseyDonja schreef:ik heb een pony dus het is niet nodig, maar als ik een paard zou hebben zou ik het ook wel doen.
Waarom is het bij een pony niet nodig, die heeft toch ook een rug die je gezond wil houden??