Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar eigenlijk wil ik rijlaarzen gaan kopen.Imitador schreef:Geen gympen! Bah... Als ik zonder laarzen rijdt (komt eigenlijk niet voor) dan is het met blote voeten, dat rijdt het lekkerst van allemaal!
Ashquar schreef:Ik altijd en echt al heel lang.Maar eigenlijk wil ik rijlaarzen gaan kopen.
Imitador schreef:Geen gympen! Bah... Als ik zonder laarzen rijdt (komt eigenlijk niet voor) dan is het met blote voeten, dat rijdt het lekkerst van allemaal!
Jaa blote voeten. Dat voelt vet lekker zonder zadel!
immaculate schreef:rijd altijd met gympen vind het ook onzin om speciale schoenen voor het paard rijden te kopen
) immaculate schreef:rijd altijd met gympen vind het ook onzin om speciale schoenen voor het paard rijden te kopen

Dan is een spijkerbroek al veel gebruikelijker 

XchantjuhX schreef:Blijkbaar staat dat bij veel ruiters minder hoog in het vaandel dan setjes en er hip uit zien op je pony
Imitador schreef:Jaa blote voeten. Dat voelt vet lekker zonder zadel!
XchantjuhX schreef:Blijkbaar staat dat bij veel ruiters minder hoog in het vaandel dan setjes en er hip uit zien op je pony
.