Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Kun je mij vertellen wáár precies in de B om verzameling gevraagd wordt???
randie schreef:Citaat:Kun je mij vertellen wáár precies in de B om verzameling gevraagd wordt???
Misschien is verzamelen niet het juiste woord, meer bij elkaar rijden komt er beter bij denk ik....Maar hetgene wat je bij een B paard voor elkaar probeert te krijgen zit er bij een Z paard als het goed is al in. Daar komt het een beetje op neer wat ik bedoel. Het ZOU makkelijker moeten zijn...
Citaat:om een lang verhaal kort te maken ik had het KNHS opgebeld of ik in een hogere klasse moest starten of dat ik zelf mocht bepalen wat ik starte, toen is mij verteld dat ik gewoon in de B moest starten, dus zo gezegt zo gedaan en vervolgens kreeg ik wel een brief in huis dat ik dus wel in een andere klasse mocht starten (achteraf). Maar aangezien ik al gestart was moet ik nu gewoon de B uitrijden (min. 10 wp.)
maar officieel gezien staat ook de KNHS hier niet achter dus.Citaat:aar doordat ik al gestart was in de B moest ik hem gewoon uitrijden,

runningkawa schreef:Citaat:aar doordat ik al gestart was in de B moest ik hem gewoon uitrijden,
Dit is ook niet waar
Versneld promoveren mag altijd
Citaat:ja dat was dus met mijn paard het geval, tuurlijk heb ik een voorsprong op de rest maar om daar nou zo'n heisa over te maken.. pff zorg gewoon dat je je eigen paard voor elkaar hebt
had de reacties nog niet zo gelezen op de laatste pagina. marfiek schreef:daar heb je helemaal gelijk in maar een M ruiter is idd al heel wat verder, daar moet de basis wel redelijk goed in zitten.
waarschijnlijk hoef je zelf ook niet meer in de b te starten als je een paard koopt die Z heeft gelopen