Dagie schreef:Ik heb dit topic niet helemaal gelezen maar wil tog even wat zeggen, Ik vind dat Q, zich meot schamen om dit zo op bokt te zetten, ik heb is even in je profiel gekeken maar als ik dan die foto's zie vraag ik me af of jij wel zo mening mag geven over een topruiter ik bedoel je zit zelf op een karrepaard( karrepaard niks mis mee hebben wij ook ) waar je niet meer dan een B proefje meerijdt ik erwachte tog wel;dat als jij zo mening durf te geven wel wat hoger zou rijden Minstens Z. sorry vind het egt erg hoe mensen andere zo omlaag kunnen halen , JIJ doet haar dat niet na En IK ook niet en veder HEEL bokt niet.
Ik zelf heb ook niet bepaald de behoefte om Anky na te doen.

Alsjeblieft niet zelfs (buiten het feit om dat ik het niet kan)! En begrijp me niet verkeerd, ik gun haar haar successen van harte, hoor.

Ik heb weer hele andere doelen en doe dat niet op de manieren die Anky (en velen anderen blijkbaar) gebruiken. Ik vind dat er best kritisch naar bepaalde zaken gekeken mag worden.
Omdat iemand op een bepaald hoog niveau rijdt, hoeft men het niet altijd eens te zijn met de middelen en de methodes van die ene persoon.