Merk dat het paard ook meer geniet. Met slof briest ze naar harte lust
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Merk dat het paard ook meer geniet. Met slof briest ze naar harte lust

Esperanza schreef:Toch blijft het een noodgreep om iets op te lossen dat je rijtechnisch dus niet red.
Tuurlijk is een slof gebruiken dan beter als jij in het ziekenhuis, maar feit blijft dat je je paard zonder dus niet aankan.
Yamcha schreef:@ gjalt: je kunt een paard niet aan de teugel trekken. Je kunt een paard hoogstens in de krul trekken.
gjalt schreef:Esperanza schreef:Toch blijft het een noodgreep om iets op te lossen dat je rijtechnisch dus niet red.
Tuurlijk is een slof gebruiken dan beter als jij in het ziekenhuis, maar feit blijft dat je je paard zonder dus niet aankan.
gjalt schreef:Esperanza schreef:Toch blijft het een noodgreep om iets op te lossen dat je rijtechnisch dus niet red.
ik ben het er zeker niet mee eeens dat het blijft dat je je paard niet aankan je probeert gewoon dingen iets makelijker op te lossen en wat steun te vinden maar neit aankunnen slaat nergens op vin dik!!!!
gjalt schreef:Als je dat echt denkt heb je nog veel te leren... heel veel...Yamcha schreef:@ gjalt: je kunt een paard niet aan de teugel trekken. Je kunt een paard hoogstens in de krul trekken.
nou ja komt op het zelfde neer!!!!1 onzin!!

Lara_Silver schreef:ik ben het er zeker niet mee eeens dat het blijft dat je je paard niet aankan je probeert gewoon dingen iets makelijker op te lossen en wat steun te vinden maar neit aankunnen slaat nergens op vin dik!!!![/quote]
Iemand die alleen naar buiten kan als het paard een slof om heeft kan zijn paard niet aan... dit zegt natuurlijk niets over de "baksituatie".
Maar bijv. Siebjelover kan wél naar buiten zonder slof maar dan is haar paard niet ontspannen, maar ze kan wel zonder...
En zoals Yamcha al zei er is een groot verschil tussen aan de teugel en in de krul.
is en er daar nog aan gesleuteld kan worden. IN de bak en buiten staan altijd in relatuie tot elkaar. Weetje waarom? Omdat het over hetzelfde paard gaat

karoliena schreef:Wat ik me ineens afvraag he. Ik zie heel veel mensen voorbij komen die de slof dsu als noodrem als het waren omhebben voor de extra veiligheid zeg maar.
Maar zijn er dan nog wel uberhaupt mensne die de slof gebruiken waar hij voor bedoeld is in de training?
vera23 schreef:pff elisa ji jweet het wel erg goed allemaal zeg
_Skess_ schreef:Zeuren? Wij voeren hier een discussie..als je van die belachelijke opmerkingen wil maken dan doe je dat maar in de huiskamer