xLienepienx schreef:Zou je denken....?Dit staat inderdaad echt nergens op.. Echt zoiets komt alleen in amerika voor he..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLienepienx schreef:Zou je denken....?Dit staat inderdaad echt nergens op.. Echt zoiets komt alleen in amerika voor he..
Dabo schreef:xLienepienx schreef:Zou je denken....?Dit staat inderdaad echt nergens op.. Echt zoiets komt alleen in amerika voor he..
janderegelaa schreef:Vraag jezelf dan maar eens af hoe onze tuigpaarden in Nederland aan die voorbeenactie komen...
janderegelaa schreef:
Vraag jezelf dan maar eens af hoe onze tuigpaarden in Nederland aan die voorbeenactie komen...
superhaffies schreef:janderegelaa schreef:
Vraag jezelf dan maar eens af hoe onze tuigpaarden in Nederland aan die voorbeenactie komen...
klopt we zetten ze ook altijd op de wei met zulke schoenen...
ontopic: moet je zien hoe raar die paarden op hun benen staan
AstraGirlie schreef:Ja, wij zaten ook met verbazing te kijken...
Ik kijk of ik het nog vind!
xKatleentjex schreef:janderegelaa schreef:Vraag jezelf dan maar eens af hoe onze tuigpaarden in Nederland aan die voorbeenactie komen...
Zeg je dit nu omdat je denkt dat tuigers hetzelfde meemaken omdat ze een hoge knieactie hebben, of heb je daar bewijzen van gezien?
Cello schreef:heb na de eerste beelden van de paarden het filmpje uitgezet... wat een idioten! Hoe vergal je een paard? nou zo dus...Die paarden kunnen amper bewegen...arme dieren
![]()
ik zeg: hetzelfde met die mensen laten doen... grote blokken met lood onder hun voeten binden en een flink eind laten rennen..
benniebang schreef:Ongelooflijk dit!! Maar heb ergens stille hoop dat dit niet meer gaande is? Programma uit 1986. Mag toch zeker wel hopen er nu al eens wat grondige onderzoeken naar zijn gedaan en dat dit nu hardstikke verboden is!