Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Paardentango schreef:Het Russische Nevzorov forum en bokt.
Valt best mee toch? Ik heb weinig te zoeken op de forums waar men de sport uitdiept, daar heb ik niet zo veel mee. Slechts enkelen weten wat ze doen en waarom ze dat doen. Velen willen kopies zijn van hun grote voorbeeld, en mensen zijn lastig te kopieren is me op gevallen. Helaas gaat veel ten koste van de paarden, dat is jammer en vor mens en pard een teleurstelling met alle gevolgen vandien.
Dat is wel handig van paarden, lukt het niet, dan neem je gewoon een andere. Je voetbal kun je niet opeten...
Karl66 schreef:Waar haal je die wijsheid vandaan? (Bij McDonalds geweest?Mensen die paarden ruilen omdat ze hun eigen gebrek aan kennis bij het paard leggen zijn nog steeds een uitzondering en niet de regel.
) 
Karl66 schreef:Mensen die paarden ruilen omdat ze hun eigen gebrek aan kennis bij het paard leggen zijn nog steeds een uitzondering en niet de regel.

Karl66 schreef:Mensen die paarden ruilen omdat ze hun eigen gebrek aan kennis bij het paard leggen zijn nog steeds een uitzondering en niet de regel.
Paardentango schreef:De Mac wordt druk bezocht deze dagenHet paard is de spiegel van de mens.
(van binnen) 
en zo heeft ieder ander weer een andere mening. Citaat:op het forum kom je dan dit tegen:mensen die van racen, springen (en nog iets wat ik vergeten ben) houden zijn niet welkom.en mensen die met een bit rijden ook niet.
Citaat:als die Alexander bijvoorbeeld nog nooit op een paard gereden dat racet en springt, en niet van dichtbij meegemaakt, en hoe die dieren met de bit omgaan, evenals de berijder!

Citaat:dan vind ik niet dat je zo kan oordelen over mensen die met een bit rijden en zeggen dat we onze paarden dan wat afdwingen!
Citaat:mijn mening en zo heeft ieder ander weer een andere mening.