Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:saddledancer schreef:Ja, ik stap wel op een vreemd paard. Ik rij veel verschillende paarden, en merk als ik er op zit snel genoeg hoe t gaat. Er zijn niet veel paarden waar ik niet op zou stappen, vooral niet als ze van mensen zijn die ik ken, of die ik via via ken, of waarvan ik weet dat ze t paard zelf ook regelmatig rijden, want Dan 'kan het dus wel'.maaaar Ik zou NOOIT op een vreemd paard naar buiten gaan, zonder dat ik m eerst in de bak gereden heb. Zou ik vroeger wel gedaan hebben trouwens, toen was niets me Te gek
Ik heb juist in GB de ervaring dat ze erg voorzichtig zijn met hun gasten en je eerder iets te rustige dan te snelle paarden meegeven.
Ik klaag daar verder niet over want geeft soms ook wel andere grappige effecten, zoals paarden die toerist in hun eigen dorp zijn of, als je erg vroeg in het seizoen bent, paarden die nog net niet helemaal in hun zomerconditie zijn en dan wel heel enthousiast aan een klim beginnen, maar ergens halverwege opgeven en maar verder stappen![]()
Ik heb in GB nog maar een keer meegemaakt dat we serieus moesten voorrijden. Die toko was ook eigenlijk geen toko die met toeristen op stap ging, maar omdat het buiten het seizoen was en wij blijkbaar voldoende in onze mars hadden, mochten we wel met een rit meerijden.
saddledancer schreef:hahaha ja dat klopt ja![]()
maar voor mij ligt dat net iets Anders, omdat ik als Groom/trainer op een sportstal werk, en daar nog welleens een vreemd paard onder mijn kont geschoven krijg, of even een dagje inval op een andere sportstal, Dan krijg je dus wel de dieren die je liever even voorrijd![]()
saddledancer schreef:Hahahaha oh dat klinkt idd wel echt hilarisch![]()
wij hebben er nu op stal ook zo eentje, die kan eigenlijk niet zo rijden maar wil dat wel heel graag, kan niet wachten Om dat een keer Te zien, die sportpaarden zijn niet voor mietjes
saddledancer schreef:Hahaha ja, ze wil graag mee op buitenritnou zijn dit eventing paarden, dus je ziet m al aankomen, das niet een beetje op een zandpaadje knolhobbelen
![]()
ik vind t altijd heerlijk, zodra je zo'n beest eenmaal doorhebt willen ze echt voor je werken, voor mij niets Anders Meer