Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen ik er naartoe reed gierden de zenuwen door m'n keel, maar toen ik aankwam, en daar het allerliefst en mooi paardje zag staan, waar ik op mocht proberen, was ik al wat rustiger. Gelukkig was m'n les aan de longeerlijn, wat ik echt heel geruststellend vond. Ik heb een half uurtje gereden.....wat gestapt, en gedraafd..en gelukkig was ik het doorzitten en lichtrijden nog niet verleerd. Merkwaardig dat je het, net zoals fietsen, eigenlijk niet echt verleerd. Alles gaat misschien wat krampachtiger, na zooooveel jaren, maar de basis zit er toch nog wel in. Dit was een probeerles, maar ik heb toch maar weer een afspraak gemaakt voor volgende week, want ik had zo veel voldoening van mijn "ritje".
...ja..ik kneep 'm..haha....maar ik vond toch dat ik dat niet kon maken....dus toch doorgezet.
) 
Jovanos45 schreef:Maxthebest schreef:Ik heb wel eens gelezen dat er groepslessen 50+ zijn! Misschien is dat een idee voor u?
Dat zou helemaal mooi zijn. Ik zal eens bij maneges , in de buurt, gaan informeren.
weer kind zijn, max66 schreef:en zal mij oude niveau (was maar L niveau hoor) wel nooit meer halen! Maar.... ik geniet er iedere keer weer van en ben zo trots als het goed ging!
nb: ben 48 jaar trouwens
....en ja...die spierpijn had ik zeker...niet de volgende dag, maar de dag daarop. Is maar goed dat ik geen les van een uur had
...maar van een half uur les was zeker goed te voelen. Maar is voor mij een goed teken, dat veel spieren , die je normaal niet zo gebruikt, weer lekker in beweging zijn geweest.