Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brilletje schreef:Als het een ijslander zou zijn, vind niemand het raar. Daar zitten ook mensen op van 1.80 op paardjes van 1.40. Vind ik er niet elegant uitzien, maar niemand vind het raar.
Als je niet te zwaar en te lang bent, waarom zou je niet op een pony zitten dan, leuk toch!
Justico schreef:
Bravour89 schreef:Merken jullie ook wel eens dat anderen erg jaloers zijn als je wel op een pony mag en diegene niet. Ook al zijn ze er te lang/zwaar voor
.
lisannee93 schreef:[WD-V] Met pony tussen de paarden starten dressuur: Wie nog meer?
Hier allemaal volwassenen met pony's!![]()
Calippe, ben het niet met je eens wat betreft je mening over Justico als combinatie. Het lijkt wel een nieuwe hype te zijn dat iedereen die ook maar iets met zijn/haar voeten onder de buik uitkomt een grotere pony/paard moet. Waarom zou dat schadelijk zijn? Ik vind de combinatie juist erg leuk!
Edit: Verkijk je niet op de manier waarop de foto genomen is.
calippe schreef:Brilletje schreef:Als het een ijslander zou zijn, vind niemand het raar. Daar zitten ook mensen op van 1.80 op paardjes van 1.40. Vind ik er niet elegant uitzien, maar niemand vind het raar.
Als je niet te zwaar en te lang bent, waarom zou je niet op een pony zitten dan, leuk toch!
Ik vind het dus wel raar. En velen met mij. Zal er nooit aan kunnen wennen. Bij quarters wel omdat die steviger zijn, niet zo iel.Justico schreef:
Dit vind ik al aan de kleine kant worden hoor. Je voeten komen er onderuit. En de pony is ook nog vrij beknopt gebouwd. Maar ieder z'n smaak.
Ik heb nu een Welsh a en ik ken niemand die haar in kan rijden. Degenen die er op passen, hebben niet de ervaring. Wel heel lastig hoor.
calippe schreef:Justico schreef:
Dit vind ik al aan de kleine kant worden hoor. Je voeten komen er onderuit. En de pony is ook nog vrij beknopt gebouwd. Maar ieder z'n smaak.
Ik heb nu een Welsh a en ik ken niemand die haar in kan rijden. Degenen die er op passen, hebben niet de ervaring. Wel heel lastig hoor.
Citaat:Als je voeten eronderuit als richtlijn gebruikt maak je het jezelf ook wel heel moeilijk. Voor mij is dat geen reden om te zeggen dat iemand te groot is.
Even een leuk voorbeeld, dan moet HP Minderhout ook maar stoppen met rijden
[ Afbeelding ]
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 7F8KEnThoA