Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BP vind ik onzin. Doe die alleen om als het verplicht is
En als je een goed zittene en goed ventilerende cap hebt, heb je er ook geen last van.
Mirr89 schreef:Ik rijd altijd met cap, maar zonder body.p.
Heb 4 jaar geleden een zware hersenschudding opgelopen MET cap, dus soms vraag ik me ook wel eens
af wat het nut er van is, maar toch doe ik 'm nooit af.
Daarbij is hij heerlijk warm in de winter, blijft mn hoofd droger bij regen en is het een zonneklep in de zomer
Maar ieder zijn ding, ik heb er geen problemen mee wat anderen doen, het is hun eigen risico. 
HalloDan schreef:Wel apart dat jullie allemaal zo negatief zijn over een BP terwijl je die nog nooit geprobeerd hebt! Dit valt echt reuze mee hoor, zodra je hem aan hebt neemt hij door je lichaamswarmte de vorm van je lichaam aan en is hij niet zo stijf als in de winkel in het rek. Natuurlijk heb je hier veel prijs en kwaliteitsverschil in.
.Ik vertrouw mijn paard volledig maar een ongeluk zit in een klein hoekje en daar hoeven ze niet eens gek voor te doen. Ik ben al eens over de kop geslagen met paard en toen was ik heel blij met cap.