Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LoveBodin schreef:edit: klinkt een beetje bot, maar omdat iedereen graag wil weten of hij/zij goed springt.
LoveBodin schreef:X_trees, beetje slechte foto inderdaad. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet slecht uit. Maar helaas slechte kwaliteit.
er komen trouwens wel veel foto's langs..
Misschien moeten we maar een topic aanmaken met 'beoordeel mijn springhouding'
edit: klinkt een beetje bot, maar omdat iedereen graag wil weten of hij/zij goed springt.

LoveBodin schreef:X_trees, beetje slechte foto inderdaad. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet slecht uit. Maar helaas slechte kwaliteit.
edit: klinkt een beetje bot, maar omdat iedereen graag wil weten of hij/zij goed springt.
maar ik kan zelf wel aan een foto zien of ik er een beetje decent op zit
Illusion1990 schreef:LoveBodin schreef:X_trees, beetje slechte foto inderdaad. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet slecht uit. Maar helaas slechte kwaliteit.
Ik vind dit wel een interessant voorstel. Zitten een aantal bokkers hier die echt goeie dingen melden. Ik sta er altijd voor open om dingen te leren... Boeiend om die adviezen, suggesties en tips te lezen.
heb inmiddels wel ontdekt dat de wijze van rijden van de 'grote namen' helemaal niet de netste hoeft te zijn 

dots83 schreef:vibabu je zit scheef, verder wel aardig maar scheef zitten is vrij lastig voor je paard.
Julio je zit er netjes op, alleen zijn de foto's net te laat gemaakt dus zit je op de bovenste 2 al iets meer 'terug'.
de onderste is iets eerder gemaakt en daar lig je er gelijk iets 'platter' op voor zover te zien vanaf hier. Je beugels zijn ook ongelijk of je hebt je linkerbeen verder naar achter? Iig zou je iets meer mogen steunen op je beugels zodat je de hakken beter uit kan drukken