Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan had hij het weer verkeerd gedaan... Is ook goed terug te zien in mijn berichtengeschiedenis. Ben er absolúút niet trots op, maar ik was gewoon jong, naïef en onervaren. Je bent er om te leren, en dát heb ik in ieder geval gedaan... Achteraf gezien ben ik wel enorm vooruitgegaan, en ik kan nu veel beter analyseren... Ik ben vooral naar mezelf gaan kijken, en heb daardoor precies gezien waar het fout gaat. Niet bij hem.

. 
) denkt in haar hoofd altijd dat ze het niet kan, maar ze kan het best. Dus soms heeft ze wel een beetje aanmoediging nodig, en dan doet ze het altijd wel. In dat stukje weet ik wel waar het aan mijn paard bij ligt, wat ze moeilijk vind, en hoe ze op dingen reageert. En dan kan ik daar weer op inspelen, door haar te ondersteunen, en aan te moedigen daar in. souL1991 schreef:gebeurde bij mn ex vrindin ook..ribbe(4stuks) gekneusd omdat ze van dr paard af viel toen ie aan het bokken sloeg door een spiegel..dan denk ik natuurlijk aww zielig voor dr maar als je verder denkt...waarom weet je niet van je paard dat hij schrikt van spiegels en als je dat wist waarom ga je daar rijden zonder er wat aan te doen of de spiegel af te dekken? zulke kleine dingen kunnen vaak grote gevolgen hebben!
Verder denk ik dat een afgedekte spiegel nog enger is

Geryon schreef:Er zijn heel veel paarden die een spiegel (of iets anders) 100 keer niet eng vinden en de 101ste keer opeens wel heel engVerder denk ik dat een afgedekte spiegel nog enger is
souL1991 schreef:hoezo zou een afgedekte enger zijn?![]()
en ja maar dat kan je op ALLES toepassen, elk mens vind een dichtslaande deur niet eng, behalve die ENE keer dat diegene niet oplet
zelfde met paarden...
En ja daar heb je gelijk in. Ik schrik ook soms van de meest normale en domme dingen.