Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:x_Marr schreef:Ja Anneliesdj.
Wahaha, hoeveel brillen heb jij op je neus dan?
Denk dat je er nog een paar nodig hebt![]()
![]()
![]()
http://www.agnes-tenwolde.nl/bokt/aken-2010/527.jpg
x_Marr schreef:Een foto op het verkeerde moment bestaat niet. Ja als je het fototechnisch gaat bekijken, maar niet kwa rijden.
Zijn achterbeen staat daar trouwens al op de grond. En dat achterbeen staat toch echt te ver onder de massa vandaan.
Bomba schreef:Dan is er dus sprake van teveel voorbeengebruik, een incorrect voorbeengebruik dus..
Epona_ schreef:Volgens mij zit het zo met het achterbeen: Totilas maakt een enorme pas met het voorbeen, we zijn het daar allemaal over eens. Door dat de tijd die in deze pas kruipt, langer is dan bij het 'normalere' beeld, (dat we kennen van bv. HD Sunrise,...) moet het achterbeen ook een 'langer durende' pas nemen. Meer naar voor kan het bijna niet meer, zoals je kan zien op de vele slow motion filmpjes. Daarom laat Totilas zijn achterbeen langer staan, wat dus eigenlijk naar stuwen evolueert.
Moest hij, volgens mij, geen enorme passen met die voorbenen maken, zou hij perfect dragen. Dit is gewoon onmogelijk omdat de pas met het voorbeen langer duurt! Hij moet dat achterbeen wel blijven staan.
Ik zou persoonlijk hem zelf ook wat liever zien dragen ipv stuwen, maar dat zal dus ten koste gaan van die super passen van voor.
PS : Volgens mij komt het hier door, maar dit kan ook volledig fout zijn hoorAls iemand kan verbeteren, graag!
anneliesdj schreef:x_Marr schreef:Een foto op het verkeerde moment bestaat niet. Ja als je het fototechnisch gaat bekijken, maar niet kwa rijden.
Zijn achterbeen staat daar trouwens al op de grond. En dat achterbeen staat toch echt te ver onder de massa vandaan.
Al?
Het ene been is net vertrokken en het andere been staat al even.
Ik weet niet waar je 't over hebt maar of je nu het staande of het opgetilde been bedoeld, er klopt niets van.
SuzannePerla schreef:*komt uit de lucht vallen*
2002:
2010:
Ik vind persoonlijk het tweede beeld fijner..
Maargoed ik heb er weinig verstand van aangezien ik alleen maar kan dromen van het niveau van Edward en Totilas.
Aangezien ze voor ieder onderdeel al eens een 10 hebben gehaald, vind de jury het achterbeengebruik van Totilas wel juist.
En ik denk niet dat zij zo onbekwaam zijn om enkel naar het spectaculaire beeld te kijken.
beantsje schreef:Op zich prima discussie hoor, als je iets anders ziet of meent te zien dan je altijd geleerd hebt, moet je daar zeker vragen bij stelllen.
Totilas heeft natuurlijk een spectaculair voorbeengebruik. Door het heffen maakt het voorbeen een veel grotere beweging dan het achterbeen waardoor het volgens mij lijkt dat het achterbeen achter blijft.
De foto's die doorgaans geplaatst worden, laten het moment zien dat het voorbeen het hoogst is. maar dat geeft een wat vertekend beeld.
Hieronder 2 momenten uit de slow motion om te laten zien wat ik bedoel. Nuanceert de discussie toch, nietwaar?
N.B. de momenten komen uit de zelfde pas! (is met screenshots uit youtube gedaan, dat maakt timen wat lastig)
anneliesdj schreef:beantsje schreef:Op zich prima discussie hoor, als je iets anders ziet of meent te zien dan je altijd geleerd hebt, moet je daar zeker vragen bij stelllen.
Totilas heeft natuurlijk een spectaculair voorbeengebruik. Door het heffen maakt het voorbeen een veel grotere beweging dan het achterbeen waardoor het volgens mij lijkt dat het achterbeen achter blijft.
De foto's die doorgaans geplaatst worden, laten het moment zien dat het voorbeen het hoogst is. maar dat geeft een wat vertekend beeld.
Hieronder 2 momenten uit de slow motion om te laten zien wat ik bedoel. Nuanceert de discussie toch, nietwaar?
N.B. de momenten komen uit de zelfde pas! (is met screenshots uit youtube gedaan, dat maakt timen wat lastig)
Ik ben het met je eens, zie wat je bedoeld en de foto's zijn perfekt ter illustratie MAAR; ze komen niet uit dezelfde pas