Flirtatious schreef:ik heb ook ff in je profiel gespiekt, en als jij dik bent, dan ben ik sinterklaas...
et ziet er hartstikke mooi uit op je fries, laat die mensen maar zeuren en eerst eens naar zichzelf kijken..
die bonkerakjes vind ik nog erger om te zien...
mensen oordelen te snel...
nu heb je zelf toch ook een vooroordeel?
als het inderdaad, dunne mensen betekend die bonkerakjes[/quote]
Het is af en toe idd jammer, dat je schijnbaar over mensen die dun zijn, wel vervelende en kwetsende dingen mag roepen, maar gaat het de andere kant uit, dat is not done.
Ik ben ook slank, kan eten wat ik wil en heb veel moeite moeten doen om van 47 kilo naar de 57 te geraken.
Ik waai weg op mijn paard, kan beter niet bij een putje gaan staan, heb automatisch geen vrouwelijke vormen vanzelf, gratenpakhuis, bonkerakjes, ik ben altijd op dieet (je kunt schijnbaar niet van je zelf dun zijn), als ik geen taart wil(ben geen zoetekauw) stel ik me aan, dan denkt men dat je niet dik wil worden, skelet, zo jij mag ook wel eens wat meer eten. Mannen vinden je bij voorbaat maar niets, want je hebt niet genoeg om beet te pakken. Nou tussen Victoria Beckham en gezond gewicht zit ook een hele groep. Dunne mensen krijgen ook een hoop gezeik, niet iedereen wil zo dun zijn. Ik vind het jammer dat daar wel heel gemakkelijk over de drempel wordt gestapt.[/quote]
ik ben t met je eens hoor mindim!!
ik ben gelukkig sinds een klein jaartje boven de 58 kilo!! het was net 50kilo tot die tijd...
ben 33 jaar en 1.76m
ik kan eten wat ik wil maar aankomen deed ik niet door wat blessures iets ninder aan t sporten en nu groei ik een beetje en ben dr blij mee.
ik probeer mensen altijd in hun waarde te laten en geen comentaar te hebben op hun figuur zeker als je weet dat t een gevoelig onderwerp is!
maar af en toe krijgen de dunnetjes ook veel naar hun hoofd geslingerd hier wat voorbeelden:
als t een beetje waait word er gezegd dat ik binnen moet blijven.....
als je geen taatrje of koekje wil zeggen ze waarom niet jij kan t hebben.....
op de manege waar ik eerst reed was t ga jij maar op die pony die paarden hebben we nodig voor de grote.......dit was 3 jaar terug!!!
geef mij maar een dikkere heb ik iets vast te houden...
neem ik cola zero is t waarom geen gewone cola je bent toch niet op dieet??
kan nog wel ff doorgaan maar waar t om draait bij al deze dingen is dat er altijd comentaar op is ben je dun/slank is t niet goed ben je volslank/ stevig is het ook niet goed....
ik heb in de tussen tijd geleerd dat hoe je bent en je bent er tevrede mee wees gelukkig en bedenk dat een ander dat ook kan zijn met zijn lichaam
maar ook dat een opmerking over je lichaam dik of dun heel gevoelig kan zijn!
dus geen nare opmerkingen over mensen met een slank postuur of een wat gevulderde postuur laat elkaar in je waarde!!
en even ik heb ook je foto's gezien en je paste perfect op die fries prachtig hoor!!!
@ ladygrace hoezo heb je gewicht nodig om je paard in toom te houden??ik weet echt wel dat je zelfs met 200kilo een paard niet tegen houd... als ie gaat gaat ie
belangrijker is om je paard opgevoed te hebben en met minimale (gewichts) hulpen intoom te houden!!