Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peerdekoper schreef:Weet je wat zo raar is?, er zijn wel 5 mensen die zeggen dat paardrijden geen sport is, maar wat doen die mensen hier dan, waarom rijden ze nog paard?!, als je paardrijd moet je toch weten dat je zelf ook hard werkt ook al zit je op het paard
Waratje schreef:peerdekoper schreef:Weet je wat zo raar is?, er zijn wel 5 mensen die zeggen dat paardrijden geen sport is, maar wat doen die mensen hier dan, waarom rijden ze nog paard?!, als je paardrijd moet je toch weten dat je zelf ook hard werkt ook al zit je op het paard
Ik rij paard omdat ik het leuk vind, het is mijn hobby en die hobby beoefen ik vol overgave![]()
En nee, ik werk niet hard als ik op mijn paard zit, ik krijg geen spierpijn als ik paardrij en ik train meer spieren door naar mijn werk te fietsen (ook geen sport, zelfs geen hobby, maar gewoon beweging).
Waarom heeft dat spiergebruik er ook maar iets mee te maken? Een bouwvakker gebruikt zijn spieren nog heel wat zwaarder, maar ik denk dat niemand van jullie dat onder de categorie sport zet......

dus ja, het is een sport