Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lijntje87 schreef:.......
en dat zul je ook wel vinden, maar ik schrik er echt van dat er mensen zijn (en ik weet dat ze er zijn) die paarden gewoon op de openbare weg aan het inrijden zijn. Paarden zijn onbetrouwbaar genoeg om al een risicofactor te zijn in het verkeer, waarom nog extra moeilijk maken?
De grote merrie heb ik bijv. wel een goede rem op in stap en draf maar in galop is ie steevast pleitte
) Jonge paarden kunnen soms ook nog eens extra schrikken als je met je hand inkomt om ze te remmen, met doorgereden paarden is dat er ook al af. En toevallig heb ik vorige week een jong paard die ik alleen nog in de binnenbak gereden had, mee naar de buitenbak genomen (grote zandvlakte) maar ik had dus echt 0,0 controle meer. Had ik totaal niet verwacht, van te voren had ik zelfs nog gezegd dat ik misschien over de weg een blokje zou uitstappen
)
maar de achterkant van de manege grensde aan de hei

lijntje87 schreef:arabaesk, ik ben enorm an het buiten inrijden.
maar aan de hand? dat vind ik wel spannend, heb het idee dat je dat weinig te zeggen hebt.
loop je dan met halster? of hoe los je dat op als hij/zij schrikt?
. Lovely schreef:Arabesk, kunnen ze in Wenen garanderen dat alle paarden die daar opgeleid worden, de leeftijd van 30 jaar halen? Als het inderdaad zo is, dan gaat die van mij morgen nog op de trein daarnaartoe, want wie wil er nu geen paard van 30.
Arabesk schreef:Lovely schreef:Arabesk, kunnen ze in Wenen garanderen dat alle paarden die daar opgeleid worden, de leeftijd van 30 jaar halen? Als het inderdaad zo is, dan gaat die van mij morgen nog op de trein daarnaartoe, want wie wil er nu geen paard van 30.
ik zou zeggen bel ze eens op
.
miss_kippie schreef:zag gister iemand met een s&t rijden dat paard was net 4
Onassa schreef:miss_kippie schreef:zag gister iemand met een s&t rijden dat paard was net 4
Dat meen je niet??!!
mag niet generaliseren, maar was dat toevallig een uber penny???

horsefriend7 schreef:Wat is een s&t?