Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pandabeertje schreef:Als je zelf geen tuigpaard gehad hebt kan je ook niet echt oordelen over hoe je als tuigpaard ruiter behandeld/aangekeken wordt door tak ruiters/eigenaren/fokkers etc van kwpn rijpaarden.
Ik denk dat het tegenwoordig wel wat makkelijker geaccepteerd word als 10 a 15 jaar geleden, omdat tegenwoordig staads meer klassieke rassen in opkomst zijn in de sport.

(tja 1.28 tov 1.70... Vaak zagen ze hem simpelweg te laat, dat had niets te maken met gemeen zijn
) en ik werd ook nagekeken. En weet je wat ik dan achteraf via via hoorde? Dat ze het zo'n prachtige verschijning vonden die er echt "uit" sprong.
WesseLady schreef:@pharagirlke, helemaal mee eens!
MarvanTom schreef:WesseLady schreef:@pharagirlke, helemaal mee eens!
Met de plank misslaan ofzo?
Lees eens goed de eerste post over blessures enzo.
Daar kan iedereen tegenaan lopen!
En als alles opeens wel goed gaat, mag TS dan op haar manier zeggen dat ze er blij mee is?
Lijkt mij niets mis mee.
ik ben zelf helemaal gek van rijtypische tuigpaarden, ze hebben voor mij dat beetje extra.
Alicehorses schreef:Super van je!!!
Mijn vriendin had een paard van de slachter gekocht!!!
En toen werd ze ook uitgelachen en voor gek verklaart, maar nu is eht een prachtbeest!!
Kan heel goed dressuren en springen!!
Ik ben echt bij voor haar!
groetjes Alice
ik ben zelf helemaal gek van rijtypische tuigpaarden, ze hebben voor mij dat beetje extra.
[/quote
echte kenners zien wel aan de benen en het koppie dat er tuigpaardenbloed in zit, en uiteraard als hij opgefokt raakt dan knallen z'n voorbenen onder zijn lijf vandaan, prachtig 
cadootje schreef:zo hoort een tuiger te zijn ,,,voor een kar. dan vind ik het hele mooie krachtige beesten. maar in de dressuur vind ik het driemaal niks. sorry maar dit is mijn mening.
(na aanleiding van de foto's op het profiel van @shan)