Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PinkyPie schreef:heb het hele topic nog niet teruggelezenzal ik bij deze doen...
Moll schreef:PinkyPie schreef:heb het hele topic nog niet teruggelezenzal ik bij deze doen...
Kan maar kan het je kort en krachtig beantwoorden, uit vergroting van een onderdeel van het skala en daar je op vast bijten is niet wat klassieke dressuur in houd en voor staat, daar gaat het om het totaal plaatje, das inneres Bild.
elibeest schreef:@Moll, hoe lang of vaak heb jij zelf bij antoine gelest? en heb je je opleiding ook bij hem gevolgt?
elibeest schreef:dan nog heb je nooit bij antoine zelf gelest, maar oordeel je wel over hem. Dat is niet echt netjes.
Je kunt bij iemand lessen die zijn methode gebruikt, dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo wordt overgebracht als dat hij dat zelf zou doen.
Dus voordat ik mij een oordeel vorm, en dat ook op internet verkondig, zou ik eerst bij de bron zelf mijn info vandaan willen halen en ervaren voordat je kritiek uit over iemand.
elibeest schreef:dan nog heb je nooit bij antoine zelf gelest, maar oordeel je wel over hem. Dat is niet echt netjes.
Je kunt bij iemand lessen die zijn methode gebruikt, dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk zo wordt overgebracht als dat hij dat zelf zou doen.
Dus voordat ik mij een oordeel vorm, en dat ook op internet verkondig, zou ik eerst bij de bron zelf mijn info vandaan willen halen en ervaren voordat je kritiek uit over iemand.
elibeest schreef:heb al meer opmerkingen van je gelezen ook in andere topics en zoals eerder gezegd, niet altijd even correct.
leerlingen van blijven toch altijd een slap aftreksel die stuk voor stuk een stukje eigen invulling geven. Dat hoeft niet slecht te zijn, maar in dit geval blijf ik er bij dat het niet netjes is iemand, of zijn ideeen, of werkwijze x op x af te kraken terwijl je zelf nog nooit bij de man gelest hebt.
elibeest schreef:Moll, ik vind het gewoon jammer dat je je een oordeel vormt, over iets waarvan je dus duidelijk niet het hoe en wat erachter weet, je oordeelt liever dan bij de bron zelf info in te winnen over het hoe en waarom.
Begrijp me niet verkeerd, dat is weer jouw goed recht, maar nu niet bepaald correct om je daar dan publiekelijk negatief over uit te laten.
elibeest schreef:Ik hoef mijzelf of een Antoine niet te verdedigen. Ik heb duidelijk gemaakt dat hetgeen jij meent te weten niet op eigen ervaring is gebaseert en dus meer over jou zegt dan over een Antoine. Ik laat het hierbij, maar publiekelijk iemand afkraken zonder het zelf ervaren te hebben, en of het dan jou, Antoine, Anky, Edward of wie dan ook betreft is gewoon niet netjes.
Moll schreef:Oh maar dat er meer stromingen zijn in de klassieke rijerij zonder meer, duits, frans, barock, en dat er in die stromingen ook dwaal sporen zijn tuurlijk, maar mag het dan nog klassiek heten , als het zover af dwaalt van het geen waar klassiek voor staat, nee in mijn optiek niet.
Hier een lijstje met klassiekers