Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suuzepuus schreef:HC; er is hier nergens gezegd dat iemand een cap op MOET. en nogmaals, de vergelijking met veilig vrijen gaat nergens over. dat is hetzelfde als een fles wijn met een knakworst vergelijken. en nja als je dat hetzelfde vind heb je volgens mij het iq van een visstick....
Citaat:Ik blijf het dragen van een cap 10000% goed keuren, het dragen van geen cap niet.
Citaat:Nou, ze zouden het moeten verplichten (veiligheid voor alles)
Citaat:Geen discussie over mogelijk lijkt me, gewoon altijd met cap rijden. En tegenwoordig is een bodyprotector ook een aanwinst, zeker als je geen ervaring hebt.
sieger95 schreef:Met cap, veiliger!;)
Huertecilla schreef:Geen paard, veiliger!![]()
hc
suuzepuus schreef:Huertecilla schreef:Geen paard, veiliger!![]()
hc
jouw reacties snap ik echt niet, je reageert totaal niet op tegen berichten maar plaatst wel steeds dit soort rare dingen.
TS schreef:Je kunt hier dus zeggen of (en wanneer) je met of zonder cap rijdt en waarom.Heey!
Ik zie altijd veel mensen op foto's zonder cap rijden.
Ik zelf rijdt altijd met cap.
Toen vroeg ik mij af: Rijden jullie met of zonder cap en waarom?
oomens schreef:Je kunt hier dus zeggen of (en wanneer) je met of zonder cap rijdt en waarom.
Iemand anders mag ook zeggen wat zijn of haar beweegredenen zijn om zélf een cap op te zetten (of juist niet).
Je kunt zélfs uitleggen waarom je mensen die onder jouw verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid/gezag vallen wel of niet verplicht om een cap te dragen.
Voor alle andere mensen geldt die verplichting dan echter nog steeds niet, en zij kunnen zich (terecht) gepikeerd voelen wanneer je wel de indruk wekt hen iets te willen verplichten, terwijl je daarover niet gaat.
Dit heet bemoeizucht en daaraan heeft o.a. SFLJ (volgens mij) duidelijk geen behoefte.
Voor de duidelijkheid: Dat wil niet zeggen dat hij dan geen redenen meer mag geven waarom hij wel/geen cap wil dragen, en hij hoeft zich daarom ook niet uit dit topic terug te trekken.
LisaxxRody schreef:Ik vind dat als je in de bak zonder rijd en buiten met vind ik dat je een beetje dom bezig bent.
In de bak kunnen ze ook 'vluchten'.
Snoevie schreef:ja dat is wel een eerlijke uitleg.........heb jij ook last van je cap?hoofdpijn oid?
Eeuwigzonde schreef:Ik rijd met cap, omdat dat verplicht is, ...