Mireille1970 schreef:Mijn insteek: Waarom zou dat in godsnaam prettiger moeten zijn voor het dier? Ik zie er namelijk niets prettigs aan, niet in z'n ogen, z'n lichaamshouding, z'n beweging, lichaamstaal - niks op het moment dat zo'n paard zwaar in LDR wordt gereden.Ik bekijk het vanuit het standpunt: wat is prettiger voor het dier? En voor welk dier is wat prettiger? (ik ben namelijk nog steeds van mening dat je per paard moet kijken)
Mireille1970 schreef:Mijn meningen bijv., want ik heb geen ervaring, volgens jou. Mening van de FEI, dat LDR niet voor de 6e zou moeten worden beoefend: jij komt me je eigen interpretatie. Meningen van Theresa, Ulrike, Balkenhol, en de vele tegenstanders met veel paardenkennis die nou toevallig niet in de wedstrijdsport bezig zijn.2. Hoezo leg ik meningen naast me neer? En overtuigen heb ik nooit gewild... de andere kant laten horen en toelichten, dat wel.
Mireille1970 schreef:Misschien ben jij anders gaan lezen3. Ik loop inderdaad lang mee. En heb je ook al per pb gesproken een lange tijd geleden. Maar je insteek is veranderd. Waar je begon met vragen, begin je nu soms met oordelen tegen elk tegenargument in... Het is nu net alsof de woorden en antwoorden je niet interesseren maar je je verhaal kwijt wilt of een anti-LDR Fanclub wilt oprichten... zoals ik het lees. En dat vind ik jammer.

Daarbij stel ik vaak genoeg simpele algemene vragen, waar dan geen antwoord op komt - of als antwoord dat men dat allang heeft beantwoord. Nou, blijkbaar niet op een wijze dat het de vraag afdoende heeft beantwoord