Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SheeNegro schreef:Jammer dat Holland zo groot is en naft niet gratis.. Anders was ik met plezier voor jou komen schrijven!
Wordt een badkamer met zo'n heerlijk groot relaxbad met bubbelbad functie? Heerlijk
bertie schreef:Hallo,
ben al lang niet meer aanwezig geweest, en denk dat ik in de nabije toekomst ook niet intensief zal lezen of meepraten.
Mijn prive-leven gaat voor en heeft aandacht nodig.
Enerzijds omdat we de badkamer volledig op de schop gooienanderzijds wegens vervelende bijwerkingen van medicijnen
![]()
Ik breek nu in vanwege de Almelose Ruiterdagen.
Vrijdag 21 juni jureer ik de M2 om 15:45, zaterdag de Z1 om 08:00.
Bij één van deze keren kan iemand schrijven.
Aanwezig: 3 kwartier voor die tijd.
Dat is het leven van een jurylid: je moet een half uur van te voren aanwezig zijn.
Ik ruim een kwartier extra in. Voor jou.
We moeten elkaar op het terrein vinden, even praten, voordat we het juryhokje ingaan.
S_en_Z kan helaas niet. Jammer, ik had héél graag kennis met je gemaakt!![]()
Het lijkt me gewéldig om een van jullie als schrijver te hebben! Lachen, praten, diepgang over dressuur. Wat ook maar ter sprake komt!![]()
Het lijkt me geweldig, en ik zie er enorm naar uit!
Maar .. ik ga het niet organiseren.![]()
Ik hoor graag wie komt - maar ik wil NIET de discussie horen in PM's.
Misschien vind je dit een arrogante mail?![]()
Misschien helpt het om te weten dat ik het was die 'blij rijden' in de thread heb geïntroduceerd. Helemaal in het begin.![]()
En ik vind het SUPER dat die sfeer er nog steeds is!![]()
lieve groet
bertie
bertie schreef:Hallo,
ben al lang niet meer aanwezig geweest, en denk dat ik in de nabije toekomst ook niet intensief zal lezen of meepraten.
Mijn prive-leven gaat voor en heeft aandacht nodig.
Enerzijds omdat we de badkamer volledig op de schop gooienanderzijds wegens vervelende bijwerkingen van medicijnen
![]()
Ik breek nu in vanwege de Almelose Ruiterdagen.
Vrijdag 21 juni jureer ik de M2 om 15:45, zaterdag de Z1 om 08:00.
Bij één van deze keren kan iemand schrijven.
Aanwezig: 3 kwartier voor die tijd.
Dat is het leven van een jurylid: je moet een half uur van te voren aanwezig zijn.
Ik ruim een kwartier extra in. Voor jou.
We moeten elkaar op het terrein vinden, even praten, voordat we het juryhokje ingaan.
S_en_Z kan helaas niet. Jammer, ik had héél graag kennis met je gemaakt!![]()
Het lijkt me gewéldig om een van jullie als schrijver te hebben! Lachen, praten, diepgang over dressuur. Wat ook maar ter sprake komt!![]()
Het lijkt me geweldig, en ik zie er enorm naar uit!
Maar .. ik ga het niet organiseren.![]()
Ik hoor graag wie komt - maar ik wil NIET de discussie horen in PM's.
Misschien vind je dit een arrogante mail?![]()
Misschien helpt het om te weten dat ik het was die 'blij rijden' in de thread heb geïntroduceerd. Helemaal in het begin.![]()
En ik vind het SUPER dat die sfeer er nog steeds is!![]()
lieve groet
bertie