Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:Fry
van jou word ik blij
Sjolvir schreef:Fry,... Blijf zoals je bent, ook als je ouder wordt...
(Heel veel mensen vergeten hun jeugdige idealen en ideeën, in jouw geval zou dat doodzonde zijn.
Nou denk ik dat jij ze wel houdt, gezien de manier waarop je reageert, maar mocht je ze ooit toch
kwijtraken, lees dit topic dan een keer terug.)
DaisyB94 schreef:@fry wat verwoord je alles toch prachtig en dat op je leeftijd
bertie schreef:Snackie schreef:Dank je wel!slaap lekker bertie![]()
Je fijne wens was maandag, en dat was gelijk ook de laatste nacht dat ik fijn geslapen heb.
Mijn man is dinsdagavond opgenomen op de IC.
Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis. Medicatie slaat nog niet aan. Veel onderzoeken, geen oorzaak gevonden.
Iemand die NOOIT ziek is, en dan ongemerkt 240/140 heeft.
Atypisch. Een wat mager iemand, we eten supergezond, vrijwel geen zout, bewegen..
Niets gemerkt van problemen, tot een bloedneus maandagavond én dinsdagavond. Dat was reden om de dokter maar eens te bellen.
Liever een bloedneus dan een gescheurde aorta, of een hersenbloeding. Dat dan weer wel.
Ik ben even afwezig.
Misschien lees ik wel mee, maar ik 'ben' er even niet.
Veulen84 schreef:Succes Bertie![]()
Klein Ego-postje. Vandaag weer de zadelmaker gehad. En er is een kleine vooruitgang. We zijn er nog niet, nog lang niet. Maar even zag ik me paard daar lopen. Rug omhoog, hoofdje uit de krul, voorbeen erbij... Achterbeen nog steeds stijf en buiging nog slecht. Maar we zitten 80% verder dan een uur daarvoor.
Er moet nog meer aangepast worden. We weten het wel zeker, paardlief zegt het. Maar waar precies, dat is nog een puzzeltje. Maar ik kan er weer op, kijken of we het probleem dan verder kunnen bepalen.
_Marinke_ schreef:Dankjullie wel!
Babootje jij zegt toch een aanleuningsprobleem? Misschien meer van achteren naar voren laten rijden, sterker maken etc.? Paard is nog niet zo heel lang onder het zadel, of nouja wel "al" 2 jaar.. Maar totaal niet regelmatig gereden, soms een keer 2 keer in de week, andere keer 4 keer, soms periode gewoon helemaal niet.. Dus weinig gedaan nog.
Zal het ook eens tegen eigenaresse zeggen dat ze misschien een ander bitje kan proberen? Maar volgens mij heeft ze al heel veel uitgeprobeerd in het begin, ze is heel zuinig op de mond van haar paard en wil alleen het allerbeste (met alles hoor, niks mag voor het paard als 'vervelend' ervaren mogen.)
_Marinke_ schreef:Ik zag geen speeksel vorming door het 'kauwen', zo'n kauwbeweging of als het paard gaat 'kauwen' op het bit is toch weer anders (klinkt anders, ziet er anders uit). Het is echt net alsof wij de tanden op elkaar laten klappen eigenlijk...NIet in de zin als bibberen (gaat veel sneller). Maar langzamer, wel ritmisch weer.