Embe schreef:Extreem??? Dat is voor de één dressuur op zich en de ander hoopt dat hij nog hoger van de grond gaat lopen... het is subjectief en maar net wat je extreem vindt.
Precies.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zipje71 schreef:ik heb het topic over Annemarie blijkbaar gemist.
pharagirlke schreef:En waarop baseert ze zich dat mensen niet zouden weten waarover ze praten? Dat ze het er niet mee eens is?
horseyfries schreef:Hetzelfde geldt voor veel opmerkingen die hier over Edward Gal worden gedaan: die opmerkingen laten wederom één ding heel duidelijk zien: die mensen hebben Edward nog nooit life aan het werk gezien, hebben geen idee wat zijn training en manier van omgaan met paarden is maar staan wel te trappelen om een totaal ongefundeerde mening te geven over de persoon, zijn training en zijn paard.
_Bitje_ schreef:Saskia505 schreef:Leuk voor de mensen die zeggen dat Totilas zo ontspannen is. Hoe wil je dan verklaren dat hij telkens zich probeert op te drukken? Edward heeft dan ook vaak z'n handen heel laag om Totilas ook laag te houden.
gelukkig kan jij zo goed en beter rijden !
Ilzas schreef:San Remo en Interfloor Next One vallen nog wel mee. En Sisther vind ik zelfs een fijn beeld geven. Met Sisther vind ik zijn rijden stukken prettiger overkomen.
horseyfries schreef:pharagirlke schreef:En waarop baseert ze zich dat mensen niet zouden weten waarover ze praten? Dat ze het er niet mee eens is?
Misschien kun je het eens aan "ze" zelf vragen??
Je moet niet proberen voor andere mensen te denken en het antwoord zelf al te geven, als je ze totaal niet kent geeft dat dit effect:
Totaal verkeerde aannames, belachelijke opmerkingen die kant noch wal slaan en duidelijk blijk geven iemand niet te kennen.
Hetzelfde geldt voor veel opmerkingen die hier over Edward Gal worden gedaan: die opmerkingen laten wederom één ding heel duidelijk zien: die mensen hebben Edward nog nooit life aan het werk gezien, hebben geen idee wat zijn training en manier van omgaan met paarden is maar staan wel te trappelen om een totaal ongefundeerde mening te geven over de persoon, zijn training en zijn paard.
modie schreef:Hij moet dan inderdaad toch zeker boven de 100% uit kunnen gaan komen
Saskia505 schreef:Moet hier stiekem wel een beetje over lachen.. vind iemand Totilas niet mooi bewegen (en dan hebben diegene geen eens commentaar op Edward z'n rijden) komen er direct reacties van 'gelukkig kan jij beter rijden'. Hoe sneu.
_San87_ schreef:Nu is bergopwaarts ook wel een hele vage term... hoe wil je ooit bergop gaan, zonder een berg
_Bitje_ schreef:ik ben sneu, wen daar maar aan.
Tuurlijk kan hij heel wat verbeteren, maareh..Dat kan iedereen
Hij zit in de top van de sport en is wereldkampioen en een aantal bokkers
worden jaloers en gaan een topic starten van wat er allemaal wel niet verkeerd is![]()
zo blijf je bezig en ik vind dat gewoon : TRIEST
_Bitje_ schreef:ik heb ook een mening, en dit is een discussie:
een discussie is dus een gesprek met verschillende meningen.
Mag ik dan niet mijn mening vertellen?