Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sflj schreef:en waarom slaat dat nergens op? Het risico op letsel is net zo groot. Waarom dat wel toestaan maar afkeuren dat mensen zonder helm rijden? Beetje hypocriet!
Pebblesther schreef:sflj schreef:en waarom slaat dat nergens op? Het risico op letsel is net zo groot. Waarom dat wel toestaan maar afkeuren dat mensen zonder helm rijden? Beetje hypocriet!
Het slaat nergens op omdat er bij het rijden zonder cap altijd een kans is dat je er af kan vallen.
En bij het vrijen zonder condoom is het risico op letsel niet groot als je zeker weet dat je beide soa-vrij bent dus kun je met een gerust hart zonder vrijen.
Maar dit topic gaat over het wel of niet dragen van een cap en mijn mening is dat je wel altijd een cap op moet doen. Maar het maakt me niet uit wat de rest doet, ook al rij je zonder cap, ik zelf draag er wel altijd één, uit gewenning en voor de veiligheid (hoe braaf m'n paard ook is).
NAV schreef:Met cap. Paarden blijven levende dieren dus je weet nooit wat er kan gebeuren..
Snoevie schreef:sflj natuurlijk moet je het allemaal zelf weten,maar je kan nooit zeker zijn dat je nooit van je paard zult vallen,dat kan niemand van ons weten(waarzeggers wel misschien?)
en als je wilt dat niemand zich ermee bemoeit dan is dat je goed recht,maar dan kan je beter niet reageren in een topic als deze
sflj schreef:Ik vind dat nogal een onfatsoenlijke opmerking van je! Omdat ik t niet met jou en de grote meute eens ben en anderen die hun fatsoen niet kunnen houden, zich met zaken menen te moeten bemoeien die ze niet aangaan dat blijkbaar wel mogen, moet ik m'n mond maar houden?!?
beantsje schreef:Dus als ik het goed begrijp HC, ben jij ook voor het afschaffen van de gordelplicht in auto's, de helmplicht op brommers en motoren, het verbod op bezit en gebruik van verdovende middelen?