Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
damian23 schreef:Lante, heb je misschien een filmpje waarbij de bak wat minder mul is? Ik vind het nu erg vertekenen omdat het paard moeite heeft met zijn balans. Het kan zijn dat het daarom allemaal wat strak oogt. Mijn bak is ook een maandje te mul geweest en toen kreeg ik mijn paard ook niet in ontspanning.
Lante schreef:damian23 schreef:
Ik denk niet dat ze daar nog lol in heeft na het opbouwende commentaar wat ze kreeg met dit rondje van bepaalde juryleden hier. En bewijzen dat ze kan rijden hoeft ze ook niet. Nu maar weer eens een filmpje van een andere poster hoe het dan wel moet op dit niveau (dus niet aankomen met Ingrid Klimke of een paard die net zo duur is als mijn woning), dus een gewone, succesvolle basisport combinatie die in jullie ogen goed bezig is (je mag het zelf ook zijn).Want dat vind ik interessant.
Starbreeze schreef:Ging heel makkelijk eigenlijk. Ik zag dat ik nog een sperriem had hangen die iets breder was dan die van mn andere hoofdstel, en dat paste gewoon. Oh en deze teugels zijn ook weer een tikkie smaller dan de anderede gespjes zijn ook nagenoeg even groot.
Starbreeze schreef:Het punt is denk ik dat het altijd beter kan Lante. Er is altijd commentaar op foto's en filmpjes, als je dat niet horen wilt, dan moet je niets posten.
Ik denk niet dat het afbrekend opgepakt moet worden, net wat Vur zegt, je (ik ook..) bent snel geneigd om de verbeterpunten te noemen dan te zeggen wat er wel goed gaat. Persoonlijk hoor ik ook liever wat de punten zijn waaraan gewerkt moet worden. Aan alleen goedzo goedzo heb ik niks.
Je zegt dat het paard nu ouder is en inmiddels ZZL. De ruiter en het paard zullen inmiddels dan ook weer anders voor de dag komen.
Lante schreef:Starbreeze schreef:Het punt is denk ik dat het altijd beter kan Lante. Er is altijd commentaar op foto's en filmpjes, als je dat niet horen wilt, dan moet je niets posten.
Ik denk niet dat het afbrekend opgepakt moet worden, net wat Vur zegt, je (ik ook..) bent snel geneigd om de verbeterpunten te noemen dan te zeggen wat er wel goed gaat. Persoonlijk hoor ik ook liever wat de punten zijn waaraan gewerkt moet worden. Aan alleen goedzo goedzo heb ik niks.
Je zegt dat het paard nu ouder is en inmiddels ZZL. De ruiter en het paard zullen inmiddels dan ook weer anders voor de dag komen.
Ik ben meer van een ballans. Natuurlijk mogen er kritische noten geplaatst worden. Dit vind ik goed aan de combinatie, dat en dat vind ik nog minder goed aan de combinatie. En als ik helemaal niks positiefs zie, dan post ik maar geen reactie. Blijft het namelijk een stuk leuker en laagdrempeliger voor mensen om zich kwetsbaar op te stellen en een filmpje te posten.
Het is maar een idee hoor.
damian23 schreef:Vur, ik bedoel meer wat voor trainingsmethode jou aanspreekt.
Wel grappig hoe jij je paard hebt geleerd om zijn rug te bollen. Die techniek gebruikt WF ook om het paard de rug te laten bollen met het verzamelen.
Horseware schreef:Goed bezig zo te horen![]()
Ik heb ook weer heerlijk gereden vandaag. Als de stretch eenmaal bevestigd is lijkt ook ineens bijna alles op z'n plek te vallen
damian23 schreef:Mooi plaatje horseware! Maar wat lopen er dan toch veel paarden niet correct.