Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveUggs schreef:Ik merk vooral met mijn verzorgpaard, dat ik vanzelf ga zoeken naar wat ik bij hem moet doen. De ene keer doet hij het op een kneepje, en een andere keer moet ik hem eerst echt een half uur goed losrijden. En weer een andere keer, zoekt hij het zelf op. En ik bedenk me nu dat ik totaal niet weet wat ik bij hem doe. Kun je na gaan hoe erg ik eerst gefocust was, en dat ik het nu nieteens weet
annnepannne schreef:Ben ik helemaal met je eens Fry!
Mijn paard vind het heerlijk als ik hem af en toe in de bak zet en dan zelf een beetje rondjes ga rennen, gaat ie heerlijk mee rennen! En een beetje balkjes lopen volgen enz. Als ik hem uit de wei haal (dan moeten we door de bak) zie je hem helemaal stralen als ik even ga rennen en hem niet meteen binnen zet. Hij vindt rijden ook geweldig en doet hartstikke goed zijn best maar zulke kleine dingetjes horen er ook bij vind ik.
Evelijn schreef:Tja... Fry... ligt ook aan je paard... en denk niet dat het veel uitmaakt... zolang je paard met respect behandeld en goed verzorgt.
Mijn paard is best introvert... en kan daarnaast best vervelend reageren op voedsel.. dus veel snoepjes uit de hand is of enorm luchtzuigen of soms naar bijtgedrag. Ik denk dat ik mijn paard vooral blij maak met veel tijd in de wei met vriendjes dan dat ik zelf met hem bezig ben.
SheeNegro schreef:Waar ik blij van wordt is mijn paard paard zien zijn. Ravotten met de minihengst, steigeren, bokken, crossen,.. Die pretoogjes zijn gewoon goud waard.
http://imageshack.us/a/img834/6223/photomrt03163943.jpg
LoveUggs schreef:Idd. Ik deed eigenlijk nooit aan grondwerk..
Ik ben ong een half jaar geleden aan VD begonnen, en onze band is zoveel beter geworden!
Het is zelfs zo erg, dat hij na 1,5 jaar naar mij wel hinnekt als ik aan kom, en na 19 jaar niet naar zijn eigenaresse..![]()
Maar onze band is zoveel beter geworden, en dat merk ik ook met rijden!