.Colway, pfff ja weet je. Ik ben ook wel een beetje van het gemakzucht
. Ik kom 5 van de 7 dagen pas tussen 20 en 21u thuis en heb dan geen zin meer om uitgebreid te gaan koken (eigen keus, I know). Ik eet VEEL te weinig groente, dat is iig zeker. Als mijn vriend en ik samen eten, koken we wel gewoon. Als ik alleen eet (minimaal 4x in de week), is het toch vaak iets makkelijks/kan en klaar: brood, soep, sla met avocado, gedroogde tommaatjes, verse tomaten en pijnboompitten. Als ik kook, kan het vanalles zijn: rijst, aardappelen (weinig), allerlei soorten pasta. Ik eet geen vlees, wel vis en vleesvervangers. Fruit eet ik tegenwoordig wel genoeg maar wel op een tijdstip dat het uitkomt
. Snoepen doe ik in de vorm van soepstengels
. Ik ontbijt wel met melk en cruesli maar heb vorige week de cruesli iig al vervangen door die gortdroge gezonde troep en zal de melk ook vervangen door yoghurt.Als je geen pasta/rijst/aardappelen eet, wat is dan je hoofdingrediënt van je maaltijd
?Ik voer mijn paarden minimaal Marstall, verder alleen gras en kwalitatief goed kuil. Soms merk ik echter wel dat ze wat tekort komen (ze worden allebei intensief gereden) en dan krijgen ze dus Marstall.