Gini schreef:Tassie89 schreef:kijk dat bedoel ik, wie zegt dat "ik" zo denk, zo met mijn paarden omga!! Ik heb verteld over mijn merrie ja, wat er is gebeurd, maar wie zegt dat ik zo heb gereageerd, of uberhoubt wat in de buurt komt... Ik probeer alleen te zeggen, wat ik hier boven zei.... Leuk joh al die beschuldigingen.. Terwijl ik het niet eens over mezelf heb...
Maar het gaat toch ook niet over wat jij wel en niet doet met jouw paard, ik heb het over jouw denkwijze/mening. Het feit dat je dat als argument gebruikt wil toch zeggen dat je het ermee eens bent?
Hahaah, nee, welk argument? Ik denk dat jij mij helemaal verkeerd begrijpt! Jij kan niet zeggen hoe ik denk, als jij alleen naar mijn verhaal leest op bokt.
kuddedier
een echte ouderwetse fjord gehad want dan zou je zeker wel anders piepen
Ik werk zelf veel met jonge paarden en dus ook de groep paarden die nog wat 'manieren moet leren'. Als ze het echt niet begrijpen dan kan ik niet geïrriteerd raken maar als ze je echt even flink uitproberen vindt ik dan je best wel eens even boos mag worden.. zelf vind ik dat veel mensen te lief voor hun paard zijn en daardoor over hun heen gelopen wordt. Aan de andere kant zie je ook dat mensen paarden af en toe echt niet eerlijk behandelen. Ik probeer zelf zo consequent en eerlijk mogelijk te zijn..