ChocooPrins schreef:Ja dat zal een hele uitdaging worden. Want ik ben best wel iemand die graag een babbeltje doet hahaha.
Ik vind mezelf te weinig doortastend. Grappig dat je dit zegt.
Klopt, hij is pas sinds maart 2016 onder het zadel terug (eerst iemand anders) en toen ik terug.
Hij had een blessure, en begon te bokken. Ik ben al niet de grootste waaghals, maar toen was het ook het probleem dat om mij heen alleen maar werd gezegd dat hij stout en dominant was.
Terwijl ik altijd bleef zeggen dat er iets niet klopt. Dus is een hele zoektocht geweest. En mijn zelfvertrouwen heeft toen een enorme deuk gehad. Vooral door de opmerkingen die toen zijn gemaakt. Alsof ik niets kon en elk paard kapot zou rijden, en stout maken om het even zo te zeggen (zit ik nu soms nog mee).
Was uiteindelijk niet heel ernstig, maar heb er heeeeeeel lang over gedaan om hem onder het zadel terug op te pakken. En eigenlijk alleen omdat ik zag aan paard dat hij al het andere beu was.
Maar omdat paard naar mijn gevoel correct is, vind ik het eigenlijk niet zo eng meer. Dus dat bevestigd alleen maar dat ik toch bij het juiste eind had toen. (Er wordt nu nog gezegd dat paard heeft overdreven in zijn reacties toen hij een blessure had haha.)
Het is ook een paard die ik heb gekocht van de pensionhouders, hij stond daar te koop. Maar ik ben hem snel beginnen rijden. Maar toch blijft dat gevoel een beetje alsof ze hem beter kennen dan ik. Nu ik heb hem nu bijna 2 jaar, zal wel slijten zeker.
Veel te voorzichtig en bescheiden weer
ik denk dat je genoeg gezond verstand hebt om gewoon in jezelf te vertrouwen. Het paard mag blij zijn dat je er bij bent blijven stilstaan. Fijn dat je nu weer op goede weg bent! Ik vind hem wel heeel erg mooi, dus als je die klaar krijgt voor de ring kan dat nog wel wat worden
hoe zijn zijn gangen?