Ik verdiep me er niet zo in omdat ik daar geen tijd voor heb (maak

Ik drink eigenlijk geen frisdrank (alleen in combi met Bacardi

Ik wil ook écht niet zwaarder worden hoor (weeg nu met 1.81m ± 70 - 45kg) voor mijn paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Colway schreef:Ook als je je niet verdiept kan je met een beetje redelijk verstand ook wel weten dat je beter kan ontbijten met yoghurt en musli en een op thee in plaats van witte bolletjes met chocopasta met een glas fristi toch?
Maar je bent prima voor jouw lengte toch? Inderdaad niet veel zwaarder worden, maar daar ben je zelf bij
Colway schreef:dat is cruesli denk ik
Gewone (biologische)muesli is niet gesuikerd, Dat is gewoon havermout met nootjes bijvoorbeeld en nog wat granen. is ook absoluut niet zoet, eerder saai/neutraal bijna kartonachtig van smaak vindt ik. Maar de krokante muesli (de cruesli dus) die staat stijf van de suiker (wel erg lekker + )
Mensen denken alleen dat Cruesli ook gezond is inderdaad want het is ontbijt van granen denken ze dan
marjootje schreef:Kijk maar eens op een gemiddeld pak musli/crusli chocopops, chocoschelpjes, of andere "goede" ontbijt producten.
Pak een weegschaaltje en weeg af wat je normaal eet, met daarbij de meestal gebruikte halfvolle melk, en ga dan op het pak kijken hoeveel callorieen je naar binnen werkt, dan schrik je gewoon.
Supervixen schreef:Ik heb een keer de keuringsdienst van waarde gekeken en dat ging over dat ik kies bewust logo. Fabrikanten betalen elk jaar om dat keurmerk op hun product te mogen zetten. Het product moet wel aan het één en ander voldoen, maar die regels zijn ook zo krom als wat.
Er was een biologische appelteler en hij mocht het keurmerk niet op zijn biologische appelsap zetten, omdat het teveel suikers bevatte.. de niet biologische appelsap was dan weer vermengd met water ofzo en daar mocht wel het logo op.. Slaat echt nergens op.
Met gewoon logisch nadenken in de supermarkt kom je een stuk verder.
Sees schreef:Niet te vr*eten idd. Daarom zeg ik, alles wat ik lekker vind, mag niet. Kaas (ik eet geen vlees en zoet is niet mijn favoriet)!!! Kaas op brood, extra kaas op de pizza, kaas in de uiensoep, kaas bij de pasta, kaas kaas kaas
. Maar nee hoor, kaas is ook weer slecht
. Smeerkaas vind ik niet te b*ren, alleen met een lading kruiden er op die weer heel veel zout bevat wat dus ook weer niet goed is
Cruesli mag niet alleen die gortdroge troep. Soepstengels mag ook niet want die zijn weer in een zwembad olie gebakken. Gezellig kaasplankje, mag niet. Alcohol, mag niet. Ik zou van frustratie bijna weer gaan roken
.
Appelmoes_11 schreef:Ik haal altijd 85% chocolade, en dan van die ongesuikerde, ongezoute notenmix uit de biowinkel. De chocolade smelt ik dan, de nootjes gooi ik erin, zo laat ik het weer hard worden en dan snijd ik het in stukjes die kleiner zijn dan hoe je ze bij de supermarkt haaltEn dan is de behoefte aan chocolade ook weer bevredigd!
Kaas eet ik niet, veganistische 'kaas' vind ik echt zum kotzendaar doe ik dus niet aan. Ik ben ook bezig met stoppen met roken, het lukt nog niet heel goed, maar het gaat.