Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joyce B schreef:in ermelo was een testwedstrijd bitloos rijden waarbij officiële juryleden de proeven jureerden en er geobserveerd werd met wat voor bitloze tuigage gereden werd en wat voor effect dat had.
pharagirlke schreef:NU wil je wel vertraagde beelden kijken HF?
En als je enige argument het afbreken van een bokkers rijstijl is, dus een bokker persoonlijk aanvallen. Dan vind ik dat inderdaad sneu.
pharagirlke schreef:NU wil je wel vertraagde beelden kijken HF?
En als je enige argument het afbreken van een bokkers rijstijl is, dus een bokker persoonlijk aanvallen. Dan vind ik dat inderdaad sneu.
Angelita schreef:Ilzas schreef:Ja inderdaad, we moesten maar gewoon kritiekloos achter de massa aanlopen en "smaak" moest ook maar helemaal afgeschaft worden.
Kritiek en betrokkenheid bij je sport kunnen heel goed samen gaan hoor.
Ach kom zeg, een gefundeerde mening geven is heel iets anders dan mensen persoonlijk aanvallen.
Ilzas schreef:Nou als je hier je mening geeft en niet gecharmeerd bent van Totilas en het inderdaad ook overdreven vindt, dan krijg je meteen bakken over je heen dat je het eerst zelfs maar eens moet kunnen, dan dat de FEI juryleden het heus allemaal beter weten dan jij en dat ze niet voor niets wereldkampioen zijn.
Ik vind dat allemaal "rare" argumenten om iemand de mond te snoeren. En hoe vaak je dat ook weerlegd, ze blijven hier terugkomen.
horseyfries schreef:pharagirlke schreef:NU wil je wel vertraagde beelden kijken HF?
Nee, ik wil niet vertraagde beelden zien, ik zeg toch dat je het op ware snelheid eens moet afspelen?
Je eennalaatste zin is niet te begrijpen, maar ik schat dat ik weet wat je bedoelt.
Conclusie: dan is het net zo sneu van jou en alle andere Bokkers om topruiters persoonlijk aan te vallen op hun rijstijl!!![]()
Vala schreef:Stijf van de spanning? Ik heb hem 3x in real life een proef zien lopen en vond hem zeer ontspannen. Vanuit uitgestrekte draf in een supermooi uitgestrekte stap en na de proef direct lange teugel en dan rustig wegstappen, dat is naar mijn gevoel niet stijf staan van de spanning. Paard is naar mijn idee enorm nuchter en werkwillig.