Wat ik me afvraag: wat bewerkstellig je met bugeltritt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChocooPrins schreef:Bedankt Babootje. Het is ver ja. Maar denk als ik echt wat wil dan zal het sowieso ver worden. Wie weet heeft hij een les locatie aan de grens. Dan is dat weer uitgespaard.
Ik vind wel niet zoveel van hem terug, behalve fb... Niet zo handig om contact mee op te nemen.
ChocooPrins schreef:Bedankt! ziet er inderdaad heel netjes uit (beide). Van ruiter naar trainer is veel te ver (ben helemaal van de andere kant)
Ik ga even verdersnuffelen op de opties die ik heb doorgekregen. Heel erg bedankt iedereen.
pol1 schreef:Is er ook een filmpje van de bugeltritt??
ChocooPrins schreef:Babootje bedankt! Ik zal nog even rondkijken.
Antoine is niet mijn ding. Niet ruimdenkend. Maar door hem te noemen denk ik opeens wel terug aan iemand die niet zo ver is eigenlijk...
FCSA: Ziet er ook fijn uit!
ChocooPrins schreef:En ik wil terug een instructeur waar ik blindelings op vertrouw. Nu heb ik vaak dat ik niet helemaal overtuigd ben en dus ook niet standvastig blijf. En dat hebben we wel even nodig nu. En alleen kan ik het niet.
sanne83 schreef:ChocooPrins schreef:En ik wil terug een instructeur waar ik blindelings op vertrouw. Nu heb ik vaak dat ik niet helemaal overtuigd ben en dus ook niet standvastig blijf. En dat hebben we wel even nodig nu. En alleen kan ik het niet.
Ik denk dat dat een illusie is![]()
Je kan het bijna nooit volledig eens zijn met iemand.
Hoe meer je je verdiept, hoe meer je weet, hoe minder je blindelings vertrouwen hebt in je instructeur is mijn ervaring![]()
Ik heb verschillende instructeurs met een verschillend doel, bevalt mij heel goed. Ik heb ook liever een aantal dagen intensief les, ipv standaard zoveel keer in de maand.
Op dit moment ben ik vooral heel veel aan het wandelen en op de grond aan het werken met m'n nieuwe paard, paar keer erop gezeten, maar verder doen we het rustig aan![]()