Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bandida schreef:modie schreef:Pharagirlke en ik gaan hem in Mechelen "bewonderen", als hij tenminste aan de start komt![]()
Nietwaar, Phara
Goed plan. Ik ben er ook, misschien moet ik Arabesk ook maar even vragen met de high speed camera
SuzanLarissa schreef:hij is inderdaad wel erg gepushd op zon jonge leeftijd, maar lopen kan die wel , en hij heeft er zichtbaar ook erg veel plezier in! En ik zou me als paard geen betere ruiter kunnen wensen dan Edward Gal![]()
De laatste foto's vind ik wel een slecht foto moment trouwens..
pharagirlke schreef:Kijk dan neem je eens wat aan van iemand die hem IRL heeft gezien, is het WEEER niet goed. Mens, weet wat je wil.
pharagirlke schreef:Niet meer maar wel andere dingen, dingen die je mist als je IRL kijkt net omdat Totilas zo'n charme heeft. Vaak vind ik zelf dat video nog veel "verdoezeld'".
sarabande schreef:pharagirlke schreef:Niet meer maar wel andere dingen, dingen die je mist als je IRL kijkt net omdat Totilas zo'n charme heeft. Vaak vind ik zelf dat video nog veel "verdoezeld'".
Je bedoelt dat je in deze post wat aanneemt
Nou ik kan misschien niet goed lezen, maar er staat toch echt niet dat je aanneemt dat mensen die hem irl gezien hebben gelijk hebben. Je neemt een slag om de arm en zegt dat men dingen mist.
pharagirlke schreef:Neen, dat is wat jij er kennelijk uit op maakt, gezien iedereen die hem gezien heeft op verschillende manieren zegt dat het dier je "in beslag" neemt ga ik er vanuit dat het dier charme heeft. Paarden die je zo betoveren zullen er voor zorgen dat fouten minder opvallen net omdat ze zoveel charme hebben... Dat is echt gewoon puur basis redeneren. Pure menselijke psychologie.Wanneer we iets zien wat we echt echt echt leuk vinden, zullen we eerder geneigd zijn om fouten "te vergeven".
Saskia505 schreef:Ik heb Totilas live gezien. Vrijwel iedereen hier roept zo leuk dat ze er een kick van krijgen als je Totilas live ziet en dat je hem op film niet zo goed kan beoordelen als live. Ik vind Totilas, live en op film, een verschrikkelijk mooi paard wat een circus act uitvoert. Totilas is eigenlijk al waar ze tegenwoordig heen willen met de dressuur; Edward met z'n aparte jasje en Totilas die z'n benen achter de oren zwaait.
Vind Totilas absoluut een modegril, iedereen huppelt vrolijk achter het circuspaard aan.