Ik had ff een vraag

Ik heb een bijrijdpaard waar ik (sinds kort) western mee rijd, en ik doe dus nauwelijks iets met het bit. Als ik echt aan het 'trainen' ben ben ik vooral bezig met mezelf en haar achterhand eronder/ haar actief maken (of natuurlijk wedstrijd dingen trainen). Ze mag van mij zelf weten waar ze met haar hoofd loopt, zolang ze maar niet gaat hangen (doet ze ook nooit eigenlijk). Nu gaat ze wel eens met haar hoofd achter de ll, maar het voelt wel gewoon goed ontspannen. Als ze bijvoorbeeld buiten echt heet wordt en ik hou haar niet, tja dan gaat veiligheid voor en neem ik de teugels kort en ga ik toch wat trekken (komt bijna nooit voor) dan gaat ze dus soms ook in de krul, maar dat voelt dus heel anders. Als ik gewoon rij zoals normaal en ze gaat vanuit de ontspanning wat achter de ll lopen, voelt t gewoon goed. Zoals het in het plaatje in de OP staat, staat het alsof het niet goed is. Is dit ook echt waar? Als zij iets achter de ll gaat lopen, betekent t dan meteen dat ze verkeerd loopt?
maar ze loopt ook gewoon vaak zo
we zijn er nog lang niet, er is ook nog genoeg te verbeteren maar vind dat er al wel verbetering in zit vergeleken met vorig jaar ( https://lh4.googleusercontent.com/-QFWP ... UNSET%255D )